Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500024091-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Gmina Wągrowiec: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Rąbczynie, w tym: Zadanie nr 1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Rąbczynie; Zadanie nr 2 Roboty w istniejących mieszkaniach; Zadanie nr 3 Roboty związane ze świetlicą wiejską
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547951-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500005208-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wągrowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 54805700000,
ul. ul. Cysterska
22,
62100
Wągrowiec, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 26 80 800, e-mail
wagrow@wokiss.pl, faks
67 26 80 803.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminawagrowiec.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Rąbczynie, w tym: Zadanie nr 1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Rąbczynie; Zadanie nr 2 Roboty w istniejących mieszkaniach; Zadanie nr 3 Roboty związane ze świetlicą wiejską
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGP.271.1.2.2017.FZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec, Rąbczyn 68, 62-106 Rąbczyn, Działki ewidencyjne nr 419/1, 419/2, Obręb geodezyjny Rąbczyn. Zakres robót obejmuje: Teren, na którym położony jest budynek komunalny obejmuje działki o nr ewid. 419/1 i 419/2. Na terenie działek znajduje się budynek komunalny, budynek gospodarczy, plac zabaw oraz tereny utwardzone i tereny zieleni ozdobnej. Działka jest uzbrojona w przyłącze wodociągowe i energetyczne oraz kanalizacyjne (istniejący zbiornik betonowy). Zadanie nr 1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Rąbczynie. Zakres prac do wykonania obejmuje roboty budowlane związane z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Rąbczynie. W ramach inwestycji planuje się wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania poddasza budynku z nieużytkowego na mieszkalne. Planuje się wykonanie m.in.: modernizacji istniejącej klatki schodowej, wymianę pokrycia dachowego przemurowanie ściany szczytowej, wykonanie ścianek działowych z płyt ognioodpornych na konstrukcji metalowej, wymianę stolarki okiennej, montaż okien połaciowych i drzwi wewnętrznych, wykonanie nowych okładzin na ścianach, podłogach i sufitach, wykonanie instalacji wod.-kan., elektrycznej i c.o.. Zakres prac do wykonania obejmuje również roboty związane z częściami wspólnymi budynku t. j.: remont klatki schodowej, roboty związane z elewacją, pokryciem dachowym instalacją odgromową i kominami. W budynku przewidzianym do przebudowy znajduje się obecnie pięć mieszkań komunalnych oraz świetlica wiejska. Klatka schodowa wykorzystywana jest obecnie wyłącznie na potrzeby istniejących mieszkań. Po adaptacji poddasza, służyć będzie również jako komunikacja do nowych mieszkań. Powierzchnia użytkowa dwóch nowo wyodrębnionych mieszkań na poddaszu wynosi 76,60 m2. Zadanie nr 2 Roboty w istniejących mieszkaniach. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem istniejących mieszkań. Zakres prac obejmuje wykonanie robót bezpośrednio związanych z remontem istniejących mieszkań na parterze oraz pierwszym piętrze budynku: - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę drzwi wejściowych do lokali, - malowanie mieszkań po wykonaniu robót elektrycznych, - punktowe skucie i uzupełnienie okładziny ściennej z płytek w łazienkach i kuchniach. Powierzchnia użytkowa istniejących mieszkań: 239,96 m2 Zadanie nr 3 Roboty związane ze świetlicą wiejską. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem świetlicy wiejskiej. Zakres prac obejmuje wykonanie robót bezpośrednio związanych z remontem świetlicy wiejskiej: - wykonanie podłogi z płyt OSB nad stropem świetlicy wiejskiej, - wymianę okien na strychu nad świetlica wiejską, - wymiana kratek wentylacyjnych na strychu nad świetlica wiejską. Powierzchnia użytkowa świetlicy wiejskiej: 201,53 m2 Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262520-2, 45261410-1, 45261210-9, 45321000-3, 45310000-3, 45331100-7, 45331210-1, 45332000-3, 45312310-3, 45421152-4, 45421146-9, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45421132-8, 45421131-1, 45421130-4, 45422100-2, 45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
630238.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Elektroinstalacyjny i Ogólnobudowlany Zbigniew Smoliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
599542,81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
630238.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
599542,81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- Remont pokrycia dachowego Sali Gimnastycznej (bez zaplecza)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.