To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-01
Ogłoszenie nr 500023959-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506902-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, Krajowy numer identyfikacyjny 30662100000,
ul. ul. Traugutta
7,
62400
Słupca, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 752 300, e-mail
spzoz@slupca.com, faks
632 752 116.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.slupca.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ/ZP/PN/382/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności pozamedycznej i posiadanego mienia, c) Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, d) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, e) Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, f) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, g) Ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, autocasco, następstwa nieszczęśliwych wypadków, assistance, autoszyby). 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załącznikach nr 1, 5-8 do niniejszej specyfikacji. Majątek Zamawiającego został określony wg stanu na dzień 31.12.2017r. 3. Zastrzeżenie minimalnego zakresu ochrony Opisane w Załączniku nr 1 warunki ubezpieczenia należy traktować jako minimalne oczekiwania Zamawiającego, to znaczy takie, które nie podlegają ograniczeniu ani wyłączeniu. Jeżeli z warunków ogólnych ubezpieczenia Wykonawcy wynika szerszy zakres ochrony, powinny one być włączone w oczekiwany zakres ubezpieczenia. 4. Płatność składki: 4.1 Za wszystkie rodzaje ubezpieczeń zawarte w zamówieniu, z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych - składka płatna w ośmiu równych ratach za dwuletni okres ubezpieczenia, zgodnie z poniższym harmonogramem: a) I roczny okres rozliczeniowy: I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2018r., III rata płatna do 21.08.2018r., IV rata płatna do 21.11.2018r., b) II roczny okres rozliczeniowy: I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2019r., III rata płatna do 21.08.2019r., IV rata płatna do 21.11.2019r. 4.2 Za ubezpieczenia komunikacyjne - składka płatna w czterech równych ratach za dwuletni okres ubezpieczenia, zgodnie z poniższym harmonogramem: a) I roczny okres rozliczeniowy: dwie raty za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia rocznej polisy, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania rocznej polisy, b) I roczny okres rozliczeniowy: dwie raty za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia rocznej polisy, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania rocznej polisy. 4.3 Wszystkie składki będą płacone w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zmiany formy i terminów płacenia składek. 4.4 Wybrany Wykonawca zobowiązuje się stosować ustalone warunki ubezpieczeń i taryfy w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej do ubezpieczenia nowych składników majątkowych, z naliczeniem dodatkowej składki w systemie pro rata temporis. W przypadku wystąpienia szkód i powstania wymogu doubezpieczenia z powodu konsumpcji sumy ubezpieczenia, doubezpieczenie po szkodzie będzie następowało według stawek wynikających ze złożonej oferty. 4.5 Zamawiający zastrzega, że składka ubezpieczeniowa do zapłaty Wykonawcy może zmaleć lub wzrosnąć jedynie w następujących sytuacjach: a) gdy zmniejszy lub zwiększy się ilość ubezpieczonych składników majątkowych, a ich ilość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym, b) gdy zmniejszy lub zwiększy się wysokość sum ubezpieczenia w poszczególnych ryzykach, a ich wysokość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi pracownikami do wykonywania usług z zakresu realizacji ubezpieczenia komunikacyjnego "Assistance", Zamawiający dopuszcza wykonanie tych usług przed podmioty lub osoby związane z Wykonawcą umową cywilno-prawną, lecz w tej sytuacji pełną odpowiedzialność za działalność tych podmiotów lub osób ponosi Wykonawca. 6. Miejsce ubezpieczenia: wszystkie lokalizacje użytkowane i administrowane przez Zamawiającego na terenie RP, łącznie z przemieszczaniem pomiędzy jednostkami - zgodnie z załączonym wykazem adresowym (Załącznik nr 1). Mienie będzie automatycznie obejmowane ochroną w zakresie wynikającym z oferty Wykonawcy także w każdej innej lokalizacji. 7. Postanowienia specjalne: Klauzule dodatkowe - obligatoryjne i fakultatywne zgodnie z treścią wynikającą z Załącznika nr 1. Kod zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
680062.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Region Zachodni Oddział Sprzedaży Korporacyjnej w Toruniu
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
680062.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Damasławek
- Usługa ubezpieczenia Stadionu Itaka Arena w Opolu
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ BYDGOSKIEGO CENTRUM SPORTU W OKRESIE OD 01.01.2026 R. - 31.12.2026 R.
- Ubezpieczenie Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





