To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500023865-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.: Pielęgnacja nasadzeń, krzewów ozdobnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych, trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej oraz ogrodów o zdobnych i terenów parkowych zlokalizowanych w obiekcie zabytkowej Palmiarni wraz z bieżącymi pracami konserwacyjno -naprawczymi na terenie Palmiarni w Wałbrzychu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568189-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 89001155000000,
ul. ul. Piastów Śląskich
1,
58-306
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
746 643 850, 74 66 43 851, e-mail
kramnik@ksiaz.walbrzych.pl, sajnog@ksiaz.walbrzych.pl, faks
746 643 862.
Adres strony internetowej (url): www.ksiaz.walbrzych.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pielęgnacja nasadzeń, krzewów ozdobnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych, trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej oraz ogrodów o zdobnych i terenów parkowych zlokalizowanych w obiekcie zabytkowej Palmiarni wraz z bieżącymi pracami konserwacyjno -naprawczymi na terenie Palmiarni w Wałbrzychu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/04/08/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja nasadzeń, krzewów ozdobnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych, trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej oraz zieleni i otwartych terenów parkowych zlokalizowanych na terenie zabytkowej Palmiarni wraz z bieżącymi pracami konserwacyjno -naprawczymi na terenie Palmiarni. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Palmiarni obejmującej nieruchomość w Wałbrzychu zlokalizowaną przy ulicy Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu składającą się wg. ewidencji gruntów z działek nr 83/28 i nr 83/29, obręb nr 2 Szczawienko o obszarze 2,0060 ha, w tym - posadowiony na niej budynkiem Palmiarni. Nieruchomość objęta jest księgą wieczystą prowadzoną przez Sąd Rejonowy W Wałbrzychu, VII Wydział Ksiąg Wieczystych, pod numerem SW 1 W/00086282/5. Palmiarnia, wraz ze szklarniami i otaczającymi ją budynkami oraz ogrodem, wpisana jest do rejestru zabytków województwa dolnośląskiego pod numerem 1407.2. Szczegółowy wykaz prac do wykonywania w zakresie pielęgnacji zieleni: 2.1. pielęgnacja zieleni między innymi: nasadzeń, krzewów ozdobnych, eksponatów botanicznych, roślin i drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej na powierzchni około 2500 m 2 oraz zieleni i otwartych terenów parkowych na powierzchni około 8000 m 2, 2.2. wykonywanie cięć sanitarnych, chirurgicznych, pielęgnacyjnych i korekcyjnych roślin, krzewów ozdobnych i drzew, 2.3. bieżące nasadzanie nowych roślin i uzupełnianie ubytków w roślinach, 2.4. wykonanie nasadzeń roślin sezonowych (3 razy w roku) na klombach usytuowanych w 7 miejscach na terenie obiektu (do ok. 110 m 2 ), 2.5. pielęgnacja roślin sezonowych, 2.6. zasilanie, podlewanie i dokarmianie roślin w zależności od potrzeb, 2.7. nawadnianie wszystkich nowo posadzonych roślin, 2.8. stosowanie środków ochrony roślin, 2.9. ochrona chemiczna roślin, 2.10. wykonywanie oprysków drzew i krzewów przeciwko szkodnikom i chorobom, 2.11. stosowanie selektywnego środka chwastobójczego na trawnikach, 2.12. uzupełnianie podłoża w zależności od potrzeb, 2.13. koszenie trawników o powierzchni około 8000 m 2 w cyklu 10 dniowym maksymalnie 15 cykli w okresie wegetatywnym, 2.14. utrzymanie trawników w stanie niepogorszonym poprzez nawożenie, dosiewanie, wyrównywanie kretowisk, podlewanie, zimą odśnieżanie w przypadku nadmiernych opadów śniegu, 2.15. zakup kwiatów kwitnących np. guzmani w ilości ok. 100 sztuk i wykonanie nasadzeń na trzech kaskadach wodnych w cyklu 3 miesięcznym, 2.16. wykonanie nasadzeń rabatowych w skrzyniach - 10 szt., skrzynkach balkonowych - 20 szt. minimum dwa razy w okresie wegetatywnym, 2.17. wykonanie nasadzeń rabatowych wzdłuż szklani nr 1 ( wym. rabaty 25 m x 0,60 m) minimum dwa razy w okresie wegetatywnym, 2.18. uzupełnienie kory i wymiana agrotkaniny na klombach, ( do 110 m 2 ), minimum jeden raz w sezonie, 2.19. wykonywanie koniecznych cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych żywopłotów min. 4 razy w sezonie wegetacyjnym ( żywopłoty : bukszpan - długość 110 mb x wysokość 0,50 mb; ligustr, jaśmin i inne - długość 720 mb x średnia wysokość 1,50 mb x średnia szerokość 1,0 mb), 2.20. systematyczne usuwanie chwastów, 2.21. bieżące dbanie o stan drzew i krzewów poprzez nawożenie, usuwanie uszkodzonych, złamanych oraz drobnych pędów i gałęzi, formowanie i cięcie, sprawdzanie podpór i wiązań młodych drzewek i krzewów, zabezpieczenie przed wiatrem i mrozem, 2.22. rozdrabnianie, zagospodarowanie i utylizowanie we własnym zakresie obumarłych roślin oraz odpadów z cięć korekcyjnych, sanitarnych i chirurgicznych, 2.23. bieżące utrzymanie porządku i czystości w obiekcie, na trawnikach i alejach, 2.24. zacienianie szklarni przed nadmiernym nasłonecznieniem. 3. Szczegółowy wykaz zadań do wykonywania w zakresie bieżących prac konserwacyjno -naprawczych: 3.1. zabezpieczenie obiektu Palmiarni przed okresem zimowym poprzez zamykanie wietrzników i uszczelnianie pianką poliuretanową ok. 350 mb i zabezpieczanie ścian bocznych folią bąbelkową ok.400 mb na wysokość 1,50 m, jak również rozszczelnianie zabezpieczonych miejsc oraz zdjęcie folii bąbelkowej po okresie zimowym, 3.2. bieżące uzupełnianie ubytków w poszyciu szklarni (szklenie) powierzchni szacunkowej do 150 m 2, 3.3. utrzymanie czystości w wolierach i na wybiegach dla ptaków, w basenie z rybami oraz karmienie zwierząt ( ryby, żółwie, pawie) wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej, 3.4. bieżąca naprawa i konserwacja ławek oraz pojemników na odpady, 3.5. odśnieżanie alejek oraz dojść do obiektów Palmiarni w okresie zimowym, usuwanie oblodzeń (sopli) na zewnątrz szklarni, 3.6. udostępnianie obiektu do zwiedzania w czasie realizacji wszelkich prac związanych z zamówieniem z ewentualnym wyłączaniem tych części szklarni, w których w czasie prac naprawczych może występować zagrożenie zdrowia lub życia zwiedzających. 4. Obowiązki Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 4.1.Wykaz roślin, eksponatów botanicznych oraz drzew egzotycznych z różnych stref klimatycznych trwale nasadzonych w gruncie w uprawie szklarniowej, zlokalizowanych w obiekcie Palmiarni w Wałbrzychu zawiera załącznik Nr 1 do projektu / wzoru umowy. 4.2. Wykaz roślin, drzew oraz krzewów ozdobnych zlokalizowanych na otwartych terenach parkowych przy obiekcie Palmiarni w Wałbrzychu zawiera załącznik Nr 2 do projektu / wzoru umowy. 5. Usługi należy wykonywać z należytą starannością, z zachowaniem szczególnej ostrożności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, obowiązującymi normami, instrukcjami i warunkami stosowania oraz innymi przepisami prawa, w tym ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także w uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Wykonawca zapewnić ma funkcjonowanie pogotowia alarmowego do usuwania skutków nagłych zdarzeń losowych lub zdarzeń wywołanych działaniem siły wyższej, w szczególności do usuwania wiatrołomów, niebezpiecznego posuszu gałęziowego, usuwania aktów wandalizmu, interwencyjnego usuwania drzew i krzewów, usuwania szkód w postaci wybitych szyb w poszyciu dachu Palmiarni, czy też usuwania uszkodzeń drzew, krzewów lub innych roślin spowodowanych nagłymi zjawiskami pogodowymi. 6.1. Pogotowie gwarantować będzie podjęcie działań zabezpieczających miejsce zdarzenia i usuwających szkody w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w Części II SIWZ pkt. I ppkt. 2 (wykonujący czynności w zakresie pielęgnacji zieleni) byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie określa sposobu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności w zakresie bieżących prac konserwacyjno - naprawczych, o których mowa w Części II SIWZ pkt. I ppkt. 3. 7.1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych pkt. 6. powyżej za pomocą przedkładanych na żądanie Zamawiającego zanonimizowanych w zakresie danych osobowych pracowników kopii Umów o pracę lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek, w szczególności w postaci zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 7.2. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia kontroli spełnienia wymogu wynikającego z punktu 6 powyżej w drodze skierowanego do Wykonawcy żądania przedłożenie dokumentów wymienionych w pkt. 6.1. powyżej w wyznaczonym przez siebie terminie, nie krótszym niż 7 dni roboczych. 7.3. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę żądanych dokumentów i tym samym niedopełnienia wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę, Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości stanowiącej równowartość iloczynu 100 zł brutto za każdy dzień stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę tego wymogu. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępstwa na czas urlopu czy choroby osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizowania przedmiotu zamówienia. Osoba na zastępstwo posiadać musi kwalifikacje odpowiadające kwalifikacjom wymaganym przez Zamawiającego od osoby zastępowanej. 9. Obowiązki i dodatkowe wymagania zawarte są w projekcie/ wzorze umowy dołączonym do SIWZ, który stanowi Załącznik nr 7. 10. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że na terenie Palmiarni właściciel Gmina Wałbrzych planuje przeprowadzenie prac remontowych, których wykonawca zostanie wyłoniony w przetargu nieograniczonym. O terminie rozpoczęcia planowanych prac, Wykonawca realizujący niniejsze zamówienie, powiadomiony zostanie z minimum dwutygodniowym wyprzedzeniem. Prowadzone prace remontowe nie będą miały wpływu na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77311000-3
Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77300000-3, 77313000-7, 77314000-4, 77314100-5, 77340000-5, 77400000-4, 50760000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
842629.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aranżacja i Pielęgnacja Zieleni Joanna Paterova
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
916200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem INFOMEDICA dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Zakup aparatury medycznej dla Bloku Operacyjnego Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Dostawa i montaż wykładziny dywanowej w pokojach i korytarzu III p Hotelu oraz w biurach Hali Widowiskowo-Sportowej Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy....
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Obustronne wykaszanie traw i chwastów z pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina.
- Koszenie i porządkowanie nieruchomości
- Modernizacja placu zabaw w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Budżetu Obywatelskiego pn. "Odjazdowa zabawa na Beskidzkim"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Rotmance dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.