To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023771-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Gmina Starachowice: "Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego
w Starachowicach ul. Radomska 45"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552114-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starachowice, Krajowy numer identyfikacyjny 291009892,
ul. ul. Radomska
45,
27-200
Starachowice, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
+48412738275, e-mail
zamowienia@starachowice.eu, faks
+48412738275.
Adres strony internetowej (url): http://starachowice.eu/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach ul. Radomska 45"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.38.2017.HE
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Radomskiej 45 w Starachowicach. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: remont posadzki w sali Olimpia, przeróbkę podestu, malowanie sali Olimpia, wymianę drzwi wejściowych do sali, remont posadzki korytarz - parter, I piętro, II piętro budynku, remont klatki schodowej, remont holi parter, przedsionek, I piętro, II piętro budynku, remont instalacji elektrycznej w sali Olimpia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót. UWAGA! Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. Wymagania ogólne: Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SIWZ oraz projekcie umowy, które z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Oferowany okres rękojmi na wykonane roboty (minimum 60 miesięcy). Wydłużenie tego okresu o kolejne miesiące (maksymalnie do 84) będzie powodować odpowiednią ocenę oferty w kryteriach oceny ofert - pkt 16 SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: pracami rozbiórkowymi, malarskimi, wymianą posadzek, wymianą instalacji elektrycznej. Planowane prace remontowe w budynku Urzędu Miejskiego mają na celu ułatwienie osobom niepełnosprawnym bardziej sprawny dostęp do pomieszczeń Urzędu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161438.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "DEMAX" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199040.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1789T (0614T) przez wieś Kuczów" - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej powiatu starachowickiego
- Dostawa produktów używanych w pracowni endoskopowej oraz sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Szkoła Podstawowa nr 13). Część 1-2
- "Budowa pętli autobusowej na grobli w Starachowicach"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa ulicy Sadowej w Starachowicach" (...)
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTA BUDOWLANA - REMONT KOMINÓW, MONTAŻ PRZECIWPOŻAROWEGO WYŁĄCZNIKA PRĄDU, MONTAŻ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO ORAZ MONTAŻ INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ HYDRANTOWEJ.
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- Rewitalizacja obmurowania w zespole dworsko-pałacowym w Medyce.
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2/P/2025.
- Remont dachu budynku I/ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.