To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023558-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Gmina Miejska Rumia: Badania i prace konserwatorskie ruin kościoła pw. św. Mikołaja i św. Krzyża wraz z zespołem cmentarno - parkowym w Rumi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Programu Ochrony Zabytków 2017
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523233-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Rumia, Krajowy numer identyfikacyjny 52525700000,
ul. ul. Sobieskiego
7,
84230
Rumia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 719 410, e-mail
zamowieniapubliczne@um.rumia.pl, faks
586 796 517.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rumia.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badania i prace konserwatorskie ruin kościoła pw. św. Mikołaja i św. Krzyża wraz z zespołem cmentarno - parkowym w Rumi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.721.46.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań i prac konserwatorskich ruin kościoła pw. św. Mikołaja i św. Krzyża wraz z zespołem cmentarno - parkowym w Rumi. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Ochrona zabytków 2017. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia" (dalej OPZ).5. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w ustalonym miejscu i czasie wskazanym prze pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1 kodeksu pracy)] osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem osoby pełniącej funkcję kierownika prac konserwatorskich: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: oświadczenie wykonawcy o stanie zatrudnienia osób. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1 i 3, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu; 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: pracownicy fizyczni wykonujący prace w ramach zamówienia. 6. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w OPZ oraz zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych usług, , tj. polegających na przeprowadzenie badań i prac konserwatorskich ruin kościoła pw. Św. Mikołaja i Krzyża Świętego w Rumi, a ich wartość łączna nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 2) Zakres usług podobnych jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: "badania i prace konserwatorskie ruin kościoła pw. św. Mikołaja i św. Krzyża wraz z zespołem cmentarno - parkowym w Rumi", oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. 8. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, dopisuje wyrazy "lub równoważny".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 92522200-8
Dodatkowe kody CPV: 92522000-6, 92522100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192072.79
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU ARKADA Robert Gorczyca
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152333.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192072.79
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152333.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy ulicy Rajskiej w Rumi".
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami w parterze w Rumi".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektów zabytkowych na terenie Gminy Dydnia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Zbąszyniu, w tym: rewitalizacja dawnego zespołu palazzo in fortezza z ogrodami w Zbąszyniu
- Budowa instalacji niskoprądowych, montaż automatycznej zapory wjazdowej, budowa obiektów małej architektury na terenie dawnego Fortu 52a "Jugowice" - Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.