eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegDostawa jaj kurzych świeżych



Ogłoszenie z dnia 2018-01-31

Ogłoszenie nr 500023533-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.

Zakład Karny: Dostawa jaj kurzych świeżych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 6362218-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny, Krajowy numer identyfikacyjny 32019900000, ul. ul. Chrobrego 29, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 162 011, e-mail zk_brzeg@sw.gov.pl, faks 774 162 287.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Państwowa nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa jaj kurzych świeżych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/kw2232.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj kurzych świeżych klasy L na potrzeby Zakładu Karnego w Brzegu , 03142500-3 wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. 2.Zamawiający będzie składał dostawcy zamówienie cząstkowe raz w tygodniu z wyjątkiem świąt telefonicznie, faksem, pocztą internetową określając asortyment i ilość z trzydniowym wyprzedzeniem. Zamówiony towar wraz z fakturą spełniającą wymogi formalne dostarczany będzie zamawiającemu z częstotliwością określoną potrzebami Zakładu Karnego, według cen zgodnych z zawartą umową w terminie i ilościach określonych przez zamawiającego, środkiem transportu posiadającym odpowiednie wymogi sanitarne. Poszczególne zamówione przedmioty zamówienia winny być dostarczone do magazynu mieszczącego się wewnątrz Zakładu Karnego w Brzegu przy ul. B. Chrobrego 29, średnio, 1 raz w tygodniu w każdym dniu tygodnia od poniedziałku do czwartku w godz. 800 do godz. 1400 . W dniu i w ilościach ustalonych przez zamawiającego, według cen zgodnych z zawartą umową. Każda dostawa powinna odpowiadać wymaganiom określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz powinna pochodzić od jednego producenta, być tego samego rodzaju i z tej samej partii jak również być w jednakowym opakowaniu jednostkowym. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia całkowitej ilości dostaw, ze względu na wystąpienie okoliczności których nie można przewidzieć, zwłaszcza powodowanych zwiększeniem lub zmniejszeniem liczby osadzonych bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami, jak również dokonywania niewielkiej korekty ilości i asortymentu zamówienia do dnia realizacji dostaw z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zrealizowania zamówienia oraz złożenia zamówienia w terminie krótszym niż przewidziane trzy dni. 5.Wykonawcy nie przysługuje od zamawiającego odszkodowanie w przypadku zmniejszenia całkowitej ilości dostaw. 6.Opakowania zbiorcze oraz jednostkowe z zewnątrz i wewnątrz muszą być czyste. 7.Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonym w Polskich Normach przenoszącym europejskie normy zharmonizowane. 8.Dostarczana żywność (artykuł spożywczy) winna spełniać wymagania i procedury określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r (Dz.U. z 2015r poz. 594) oraz innych obowiązujących aktach prawnych dotyczących żywności i żywienia, a także wymagania podane w niżej opisanym - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa jaj kurzych świeżych Jaja kurze konsumpcyjne - świeże klasy A, grupa wagowa L (waga 63-73gram/szt.) Opakowanie: wytłoczki papierowe lub plastikowe zawierające od 10 do 30 jaj 03142500-3 szt 50.000

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 03142500-3


Dodatkowe kody CPV: 03142500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23810.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: handel, "Hurt-detal"
Email wykonawcy: jacekmolkaa@wp.pl
Adres pocztowy: 63-405 Sieroszowice
Kod pocztowy: 63-405
Miejscowość: Sieroszowice ul Ogrodowa 3
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: -----

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.