eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRozbudowa obiektu RCKiK w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-31

Ogłoszenie nr 500023422-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy: Rozbudowa obiektu RCKiK w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501598-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ks. Markwarta 8, 85015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 228 636, e-mail zaopatrzenie@rckik-bydgoszcz.com.pl, faks 523 228 636.
Adres strony internetowej (url): www.rckik-bydgoszcz.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa obiektu RCKiK w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1-ZP-2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn." Rozbudowa Obiektu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy", w ramach istniejącego budynku, na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (dalej PFU) oraz pozostałej dokumentacji wskazanej w pkt 1.2.. 1.1. Zamówienie obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji: a) projektowej- pozwolenie na budowę (projekt budowlany, projekty wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - dalej STWiOR) wszystkich branż, tj. ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie: centralnego ogrzewania, wody zimnej i hydrantowej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wentylacji, instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, sygnalizacji włamania i napadu, monitoringu CCTV, okablowania strukturalnego (komputerowego i telefonicznego), systemu zabezpieczeń pożarowych - zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszelkich opinii i uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów prawa i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz do realizacji na podstawie opracowanego projektu wszystkich robót budowlanych, w tym m. in. w zakresie zgodności z wymaganiami sanitarno - epidemiologicznymi oraz ochrony pożarowej; b) projektowej- zgłoszenie robót budowlanych (opis zakresu robót do zgłoszenia, projekt wykonawczy specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - dalej STWiOR) wszystkich branż objętych zgłoszeniem Podział dokumentacji projektowej na dokumentację objętą pozwoleniem na budowę oraz zgłoszeniem projektant określi w koncepcji z uwzględnieniem harmonogramu robót przy zachowaniu ciągłości funkcjonowania i użytkowania obiektu 2) uzyskanie pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego; 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym* uzgodnionym z Zamawiającym; 4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót; 5) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych, oraz udział w procesie uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 6) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia. * Zamawiający, przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 1A do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71223000-7, 71247000-1, 45100000-8, 45111300-1, 45215100-8, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7240911.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BAUPOL SP Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.Przemysłowa 14a
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7072500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7072500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13393332.24
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.