eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont elewacji oraz dachu budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34 - etap w osi F-F

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023224-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Gdańsk: Remont elewacji oraz dachu budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34 - etap w osi F-F OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 32178000000, ul. ul. Nowe Ogrody , 80803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 213 120, e-mail inwestycje@gdansk.so.gov.pl, faks 583 213 122.
Adres strony internetowej (url): http://www.gdansk.so.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji oraz dachu budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34 - etap w osi F-F
Numer referencyjny 010/17/54

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu i elewacji budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34 w osi F-F. 2. Budynek objęty jest ochroną Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; został wpisany do Rejestru Zabytków. Zgodnie z protokołem Komisji Konserwatorskiej sporządzonym na potrzeby prowadzenia przez Zamawiającego innych prac na elewacji budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34, prace dot. elewacji winny być wykonane z materiałów jakie zostały zaakceptowane przez Konserwatora Zabytków i nie dopuszcza się zmiany zarówno technologii robót jak i kolorystyki bez zmiany stosownych decyzji i uzgodnień z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 3. Za rozwiązanie materiałów i technologii równoważne wskazanym wyżej Zamawiający uzna takie, które zostanie zaakceptowane przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, jednak wszelkie koszty oraz ryzyko związane ze zmianą odpowiednich decyzji oraz dokonaniem uzgodnień obciążają wyłącznie wykonawcę; w szczególności nie będą stanowiły podstawy do przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy lub zwiększenia wynagrodzenia. 4. Zakres zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji technicznej stanowiącej Część III SIWZ tj.: 4.1. Projekt Budowlany Architektoniczny, 4.2. Orzeczenie Techniczne wraz z Programem Prac Konserwatorskich, 4.3. Przedmiar Robót, 4.4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 5. Wymagania Zamawiającego: 5.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 61-miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany zakres robót budowlanych. 5.2. Wykonawca musi we własnym zakresie zapewnić sobie zaplecze budowy oraz dostawy mediów. Media rozliczane będą na podstawie podliczników (montaż przez wykonawcę). Koszt mediów ponosi Wykonawca. 5.3. Wygrodzenia za ewentualne zajęcia pasa drogowego obciążają Wykonawcę. Wszelkie pozwolenia jak np. zajęcie pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać samodzielnie, na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. Koszty obciążać będą Wykonawcę. 5.4. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej i stałej w trakcie realizacji zamówienia współpracy z przedstawicielem Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków m.in. w związku z koniecznością powołania komisji konserwatorskiej w sprawie prób kolorystycznych elewacji, stopnia doczyszczenia oraz renowacji ewentualnie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz ich kolorystyki. 5.5. Rusztowania w miejscu wejść do budynku, wjazdów do tuneli oraz na parking lub chodnik wzdłuż ulicy należy wykonać w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia np. zadaszeniem z deskowania, tunelami drewnianymi oraz siatką. 5.6. Całość instalacji biegnących na zewnątrz budynku po elewacji należy ukryć pod powierzchnią tynku. 5.7. Okna witrażowe należy wyremontować wymieniając uszkodzone szybki, uzupełniając brakujące spoiwo ołowiane, prostując powyginane skrzydła i ramiaki, naprawiając zawiasy, zamknięcia i zasuwki. 5.8. Wszystkie obróbki blacharskie wraz z parapetami podlegają wymianie; na gzymsach i parapetach należy zamocować kolce przeciwko gołębiom. Płotki przeciwśnieżne należy zamontować z grubych profili stalowych - typu ciężkiego. 5.9. Z uwagi na bardzo silne wiatry i duże parcie i ssanie wiatru każda dachówka winna być mocowana do podłoża. 5.10. Kominy powyżej dachu należy przemurować z wykorzystaniem cegły klinkierowej. 5.11. Po wykonaniu przełożenia pokrycia dachowego należy zamontować instalację odgromową i dokonać jej sprawdzenia. Protokoły pomiarów należy przekazać Zamawiającemu. 5.12. Po wykonaniu przełożenia pokrycia dachowego należy uporządkować strych w pozostałej części budynku, wywieźć starą zgromadzoną na strychu dachówkę, oraz polepę rozsypaną na posadzce, a także wypłoszyć gołębie i zawiesić siatki uniemożliwiające przedostanie się gołębi na tę, uporządkowaną część strychu. 5.13. Strop na wysokości powyżej 3 piętra należy ocieplić styropianem o grubości 15 cm oraz wykonać posadzkę cementową zatartą na gładko o gr. 50 mm. 5.14. Dokumentację powykonawczą należy przygotować w wersji papierowej w 2 egz. oraz w jednej wersji elektronicznej, 5.15. Zamawiający podaje informację dotyczącą wykonania nowych okien: Wykonawca zobowiązany jest wymienić okna skrzynkowe na okna zespolone drewniane (sosna łączona na mikrowczepy, konstrukcja okna - profil okienny 68mm) malowane na kolor biały farbą kryjącą, uchylno-rozwierne z funkcją rozszczelnienia, okna ze szprosami weneckimi naklejanymi dwustronnie, układ szprosów pozwala na uzyskanie podziału okien o wymiarach ok. 23x30 cm; przy czym każdorazowo należy wziąć obmiar z każdego z okien, szyby zespolone 4x16x4 Ug=1,0 W/m2*K. Okucia i klamki standardowe, współczesne. 5.16. W przypadku każdego okna winna nastąpić wymiana parapetu wewnętrznego na drewniany (sosnowy) malowany na kolor biały farbą kryjącą, o głębokości do 60 cm i grubości 4 cm.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45260000-7,

45443000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki(art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp) na Remont elewacji oraz dachu budynku Sądu Okręgowego Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34 w osi F-F zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (przetarg nieograniczony nr ref. 010/16/38) na Remont elewacji i dachu budynku Sądu Okręgowego Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 30/34 w osiach C-C, plac D1 i dwa tunele oraz w XIX rozdziale SIWZ. Zgodnie z powyższym Zamawiający może w okresie ostatnich 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego tj. od dnia 19.10.2016 r, udzielić dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych (wyłonionemu w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli zostało ono przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MOPIK S.C. Stanisław Kiełb i Arkadiusz Kiełb, mopiksc@wp.pl, ul. Biskupia 24, 80-875, Gdańsk,, kraj/woj. pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.