To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023148-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Gmina Miasto Mrągowo: Adaptacja budynku po byłym magazynie uzbrojenia na budynek MCAL
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt otrzymał dofinansowanie w ramach RPO Warmia - Mazury na lata 2014 -2020, oś Priorytetowa 8 "Obszary wymagające rewitalizacji", Działanie 8.1 "Rewitalizacja obszarów miejskich"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562398-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Mrągowo, Krajowy numer identyfikacyjny 51074342700000,
ul. ul. Królewiecka
,
11700
Mrągowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 74190 00, e-mail
zamowienia@mragowo.um.gov.pl, faks
897 412 874.
Adres strony internetowej (url): www.mragowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku po byłym magazynie uzbrojenia na budynek MCAL
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje: Zakres zamówienia obejmuje istniejący budynek po byłym magazynie uzbrojenia, który zostanie przebudowany na potrzeby Mrągowskiego Centrum Aktywności Lokalnej. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do projektu oraz przedmiar robót będący dokumentem pomocniczym. 1.1. Charakterystyczne parametry obiektu po przebudowie: - powierzchnia zabudowy - 274,68 m2, - powierzchnia budynku netto - 576,82 m2, - kubatura - 2 507 m3, - budynek trzy kondygnacyjny (parter, I piętro, poddasze), niepodpiwniczony, - projektowane przyłącze wodociągowe z sieci miejskiej, - projektowane przyłącze kanalizacji sanitarnej do sieci miejskiej, - projektowane przyłącze ciepłownicze z sieci miejskiej, 1.2. Instalacje w budynku: - wodociągowa wody zimnej i ciepłej, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania z węzłem cieplnym, - wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej, - instalacja oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, - instalacja oświetlenia, - instalacja siłowa, - instalacja sygnalizacji wejściowej, - instalacja telefoniczna, - instalacja telewizji kablowej, - instalacja telewizji naziemnej, - instalacja ochrony od porażeń, - instalacja odgromowa 2. Zakres robót obejmuje pełne procesy robót budowlanych łącznie z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów i urządzeń, usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki i odpadów lub przekazaniem Zamawiającemu materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wykorzystania. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu kosztów pozyskanego drewna. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają następujące dokumenty: 3.1. Projektem budowlanym "Przebudowa i rozbudowa budynku magazynu uzbrojenia na Mrągowskie Centrum Aktywności Lokalnej - TOM I Projekt zagospodarowania terenu - opracowanie wielobranżowe, Projekt budynku CAL Architektura + Konstrukcja, 3.2. Projektem budowlanym "Przebudowa i rozbudowa budynku magazynu uzbrojenia na Mrągowskie Centrum Aktywności Lokalnej - TOM II Projekt budynku Centrum Aktywności Lokalnej - Instalacje: sanitarne, elektryczne, teletechniczne. 3.3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 3.4. przedmiarem robót, 3.5. decyzją pozwolenia na budowę Nr 341/2016/Mrg z dnia 12.09.2016 r., 3.6. warunkami technicznymi i uzgodnieniami gestorów sieci zamieszczonymi w projekcie, 3.7. obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami oraz zasadami wiedzy techniczne. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym - podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu - jest przede wszystkim projekt budowlany. W następnej kolejności należy opierać się na projekcie wykonawczym (jeżeli został opracowany), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień. 4. Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin obiektów niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty cenowej. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zainstalowane urządzenia wyposażenia powinny być estetyczne, trwałe i bezpieczne. Dopuszcza się urządzenia wyposażenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w projekcie i SIWZ wymiarów, materiałów i funkcji urządzeń - dopuszczalna odchyłka od wskazanych wymiarów ±5%. 6. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności określone w rozdziale IV ust.1 (zakres zamówienia) z wyjątkiem kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 7.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 7.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 7.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 8.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 8.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 8.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 8.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 11. Powyższy wymóg określony w punkcie 6 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45331000-6, 45332000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2900128.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3550000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 45% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1618N - etap II
- Przebudowa ul. M. Konopnickiej w Mrągowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz montaż defibrylatorów AED w ramach MBO dla zadania inwestycyjnego pn. "Punkty Ratownicze z defibrylatorami AED na terenie miasta Mrągowa"
- Dostawa płynów infuzyjnych i płynów do przepłukiwania
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1696N, odcinek Mikołajki-Łuknajno - etap I
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji grzewczej w Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- "Remont budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. W. Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim"
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.