eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Dostawa 1 sztuki nowego, minimum 23 osobowego miejskiego autobusu do przewozu uczniów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-31

Ogłoszenie nr 500023040-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Mełgiew Sp. z o.o.: Dostawa 1 sztuki nowego, minimum 23 osobowego miejskiego autobusu do przewozu uczniów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504067-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Mełgiew Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 061611845, ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 460 57 30, 512347746, e-mail tolszak@melgiew.pl, gpk.melgiew@gmail.com, faks 81 460 57 90.
Adres strony internetowej (url): http://gpkmelgiew.pl/index.php/zamowienia-publiczne/ , https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa 1 sztuki nowego, minimum 23 osobowego miejskiego autobusu do przewozu uczniów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPK.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa 1 sztuki nowego, minimum 23 osobowego miejskiego autobusu do przewozu uczniów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary - autobusy i autokary. 1. Szczegółowe parametry techniczne autobusu stanowiącego przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Pojazd musi być autobusem na minimum miejsc siedzących 22 pasażerów plus kierowca. 3. Silnik zamontowany w oferowanym autobusie musi spełniać normę emisji spalin - EURO 6. 4. Konstrukcja pojazdu i zastosowany zespół napędowy powinny ograniczyć zużycie oleju napędowego. Zamawiający wymaga, aby średniomiesięczne zużycie eksploatacyjne oleju napędowego w terenie niezabudowanym w oferowanym autobusie wynosiło: nie więcej niż 11,0 dm3/100 km, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy na formularzu 2.1 do oferty, mając na uwadze odpowiedzialność karną za składanie fałszywych oświadczeń. 5. Zamawiający wymaga dysponowania na terenie Polski serwisem wykonującym naprawy i obsługi gwarancyjne i serwisowe dla oferowanego autobusu, w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego,. 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również: a) dostawa instrukcji obsługi pojazdu, instrukcji serwisowych i naprawczych oraz katalogi części zamiennych w formie elektronicznej i papierowej w języku polskim; b) szkolenie kierowców w zakresie czynności obsługi eksploatacyjnej, odczytywania i interpretowania sygnałów o nieprawidłowym funkcjonowaniu autobusu w siedzibie Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zachodzą okoliczności określone w art. 29 ust. 1 i art. 30 ust. 1-3 PZP Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien wykazać, że oferowana przez Wykonawcę dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę: 1) Zamawiający nie określa wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością która jest wykonywana często przez osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, a realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia następuje w formie samozatrudnienia więc sposób jej realizacji nie wyczerpuje w pełni znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34121000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa 1 sztuki nowego, minimum 23 osobowego miejskiego autobusu do przewozu uczniów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@mercus.pl
Adres pocztowy: ul Żurawia 43 lok. 201
Kod pocztowy: 00-680
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288406.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.