To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-31
Ogłoszenie nr 500022939-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ: Dostawa leków, materiałów medycznych i dezynfekcyjnych oraz pielucho-majtek dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w roku 2018r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506266-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500017473-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. GRABOWIECKA
7,
27-400
OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 262 00 23, e-mail
biuro.dps7@home.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowiec.naszdps.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Pomoc Społeczna DPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków, materiałów medycznych i dezynfekcyjnych oraz pielucho-majtek dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w roku 2018r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Sprawa ZP.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, materiałów medycznych i dezynfekcyjnych oraz pielucho-majtek na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim na podstawie recept wystawionych przez lekarzy, wniosków i zapotrzebowania wystawionego przez uprawnione osoby z Domu Pomocy Społecznej, realizowane w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. 2. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określają formularze asortymentowo- cenowe nr 2.1- 2.3 stanowiące załączniki do Formularza ofertowego 3. Zamówienie zostało podzielone na pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione w formularzach asortymentowo cenowych pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. I. Pakiet 1: Leki. II. Pakiet 2: Materiały medyczne i środki dezynfekcyjne oraz pielucho-majtki 1. Wskazane w formularzach asortymentowo-cenowych ilości są wielkościami, przyjętymi na podstawie realizacji zamówień w CIĄGU OSTATNICH 12 MIESIĘCY w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie na realizację dostaw w wielkościach podanych w formularzach asortymentowo cenowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu umowy stanowią minimum jakościowe wymagane przez zamawiającego. 3. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem Zamówienia i służy ustaleniu standardu a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a. Ceny netto nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy; b. Termin zapłaty za przedmiot zamówienia nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1do SIWZ pn. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33690000-3
Dodatkowe kody CPV: 33600000-6, 33141110-4, 33140000-3, 33141310-6, 33141320-9, 33700000-7, 33631600-8, 33772000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: LEKI |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADMI Sp. z o.o., Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51440.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały medyczne i dezynfekcyjne oraz pielucho-majtki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INES Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65127.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - trzecie postępowanie
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności w odniesieniu...
- zakup, dostawa i instalacja aparatury medycznej
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w pierwszym półroczu 2026 roku
- Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup i dostawa 1 zestawu przyczep do transportu wody pitnej o łącznej pojemności 16 m3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup opatrunków i wyrobów medycznych niezbędnych do rotacji wyposażenia zestawów ratownictwa taktycznego dla 22.BLT w Malborku
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 4 części.
- 115.2025 Dostawa leków Ferinject i Tardyferon lub równoważnych oraz soli fizjologicznej (0,9% NaCl) do infuzji na potrzeby badania klinicznego
- Materiały eksploatacyjne do sterylizacji.
- sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego oraz wyrobów medycznych do PCR Sopot, w podziale na 3 pakiety - oferty częściowe
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości oraz czynności pomocniczych przy obsłudze pacjentów i transportu wewnętrznego w Szpitalu w Pilchowicach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





