eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkówPRZEBUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W WILKOWIE WRAZ Z ODWODNIENIEM



Ogłoszenie z dnia 2018-01-31

Ogłoszenie nr 500022731-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.

Gmina Wilków: PRZEBUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W WILKOWIE WRAZ Z ODWODNIENIEM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wilków, Krajowy numer identyfikacyjny 531412770, ul. ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4195511, 4195513, e-mail zamowienia@wilkow.pl, faks 77 4195511.
Adres strony internetowej (url): www.wilkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W WILKOWIE WRAZ Z ODWODNIENIEM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKR.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia będzie remont wg. projektów budowlanych ulic wewnętrznych osiedlowych w miejscowości Wilków: ul. Makowa -Liliowa wraz z budową kanalizacji deszczowej. W zakres robót wchodzi: Branża drogowa - wykonanie koryta w gr. kat. I - IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie stabilizacji zespołem do stabilizacji gruntów głęb.20 cm RM=5MPa - wykonanie podbudowy tłuczniowej grubości 15 cm z tłucznia 0/63 mm-warstwa rozprężna - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z betonu B-15 z oporem - wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce c/p (kostka szara i czerwona) - wykonanie oznakowania pionowego II generacji - humusowanie poboczy z obsianiem mieszanką traw Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa (kolektory grawitacyjne, studnie betonowe, wpusty uliczne z przyłączami). Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dokumentacją techniczno-budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Ponadto przedmiotem zamówienia jest: - Przygotowanie placu budowy - Właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót - Wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej W trakcie prowadzenia robót Wykonawca jest zobowiązany do: -przedstawienia protokołów badań i sprawdzeń; -doprowadzenia nawierzchni dróg, terenów przyległych, trawników i innych obiektów naruszonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do stanu pierwotnego; Warunki wymagane do spełnienia przez Wykonawcę: -na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili przejęcia przez Zamawiającego, uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; -Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego; -Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej; -W przypadku konieczności odwodnienia terenu robót i zabezpieczenia przed dopływem wód Wykonawca na własny koszt przeprowadzi niezbędne badania i sporządzi projekt odwodnienia terenu robót, uwzględniając hydrogeologiczne właściwości podłoża, przewidywane parametry wykopów oraz rodzaj budowli, warunków posadowienia budowli sąsiednich dla danego obiektu. Projekt podlega zatwierdzeniu przez właściwe organy administracji państwowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy tj.: osoby wykonujące ( prace fizyczne , operatorzy sprzętu) , jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666.2138 i 2255 oraz z 2017r.poz.60 i 962).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233200-1, 45233290-8, 45230000-8, 45232410-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147800.34
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.STEFANA DRZEWIECKIEGO 3
Kod pocztowy: 46-100
Miejscowość: NAMYSŁÓW
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175000.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm),podyktowany jest faktem , iż zamówienie zostało udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego , dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych , polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (wykonanie nawierzchni z kostki brukowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej), zamówienie jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Nr 529288-N-2017 z dnia 09.06.2017r. , jest zgodne z jego przedmiotem , całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości ( nie przekroczy 19% wartości zamówienia podstawowego). Zamówienie zostało udzielone na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe z zastrzeżeniem ,że rozliczanie robót odbędzie się na podstawie faktury końcowej wystawionej po bezusterkowym odbiorze robót. W związku z powyższym , zaszły okoliczności do udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.