To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-30
Ogłoszenie nr 500022036-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie: Sukcesywna dostawa w 2018 r. artykułów spożywczych dla potrzeb Pracowni Ćwiczeń Praktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku II przetarg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502222-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie, Krajowy numer identyfikacyjny 74311000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
13,
46200
Kluczbork, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
0-77 418 25 46, e-mail
zsp1kluczbork@wp.pl, faks
0-77 418 25 46.
Adres strony internetowej (url): www.zsp1kluczbork.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa w 2018 r. artykułów spożywczych dla potrzeb Pracowni Ćwiczeń Praktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku II przetarg
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych produktów spożywczych wg następujących pakietów zamkniętych: Ryby mrożone CPV 1522000- 6, Ryby puszkowane i konserwowane CPV 15240000-2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15220000-6
Dodatkowe kody CPV: 15240000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ryby mrożone CPV 15220000- 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10140.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP "MISIEK" Krzysztof Misiołek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10647.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Ryby puszkowane i konserwowane CPV 15240000-2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4662.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia "Dora" Dorota Rakoczy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4895.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Licencja do integracji systemów zabezpieczeń elektronicznych w Zakładzie Karnym w Kluczborku
- Dostawa urządzeń systemu kinotechnicznego dla zadania pn. "Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej" do siedziby Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku
- Park Jordanowski "Bezpieczna kraina zabawy" -KBO
- Świadczenie całodobowego, czasowego schronienia na rzecz osób bezdomnych z gminy Kluczbork
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Kluczborku
- "Remont drogi powiatowej nr 1321O na odcinku o długości 800 m w miejscowości Unieszów-etap I"
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w I półroczu roku szkolnego 2025/2026 z podziałem na zadania.
- zakup i dostawa artykułów spożywczych 01.09.2025 - 31.12.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa Żywności do Jadłodajni Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025r.
- DOSTAWA PRZYPRAW, MAKARONÓW, PRODUKTÓW MĄCZNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH I JAJ DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W GRÓJCU 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.