eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikUsługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami medycznymi w zakresie kodu 18 01 04 wraz z dostawą pojemników na odpady medyczne

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-29

Ogłoszenie nr 500021387-N-2018 z dnia 29-01-2018 r.

Rybnik:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 507080-N-2018
Data: 18/01/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 27278032300014, ul. ul. Energetyków 46, 44200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0324291000, 4291288, e-mail zampub@szpital.rybnik.pl, faks 324 291 225.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.rybnik.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami medycznymi w zakresie kodu 18 01 04 wraz z dostawą pojemników na odpady medyczne dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji (komplet załączników stanowiących charakterystykę przedmiotu zamówienia oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej), złożony z następujących części: 1.1 Formularz cenowy. 1.A Opis przedmiotu zamówienia 1.B Polityka ochrony środowiska w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku. Załącznik nr 1.1 ("Formularz cenowy") określa szczegółowo rodzaj i przewidywaną ilość opadów medycznych o kodzie 18 01 04 w oparciu o aktualne dane o potrzebach zamawiającego jak i szczegółowy określony przedmiot dostawy - pojemniki na odpady medyczne i ich ilość. 3. Każdy z wykonawców składa ofertę na całość asortymentu (tj. oferta musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. 4. Podane w formularzu cenowym ilości dotyczą terminu realizacji usługi w okresie do dnia 18.06.2019 r. od daty zawarcia umowy (na taki okres zostanie zawarta umowa). Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania. 5. Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Wzór umowy"). 6. Usługa musi: - odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.A do niniejszej specyfikacji oraz we wzorze umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. - transport musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych spełniających wszelkie wymagania zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.) oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel. - Wykonywanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: a) z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21 z późn. zm.) b) z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 poz.1232 ) c) z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 227, 1367.), d) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz.1923), e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1973), f) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U.2017 poz. 1975), g) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. 2016 poz. 1819), h) przepisami sanitarnymi i epidemiologicznymi obowiązującymi w tym zakresie, wymogami BHP i Ppoż. 8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości powziętych w stosunku do złożonych w ofercie oświadczeń może zwrócić się o udzielenie stosownych informacji do właściwego (ze względu na miejsce położenia zakładu: unieszkodliwiania lub poddania obróbce fizyczno-chemicznej lub składowania odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne) wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska. Zamawiający zastrzega, że w trakcie wykonywania usługi może żądać od Wykonawców potwierdzenia unieszkodliwiania lub poddania obróbce fizyczno-chemicznej lub składowania odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w zakresie wskazanym w ofercie. 9. Zgodnie z art. 29 ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności polegające na wykonaniu usługi w zakresie: unieszkodliwiania lub prac wykonywanych przy obróbce fizyczno-chemicznej lub prac wykonywanych na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w zakresie realizacji zamówienia - (w zależności od złożonej oferty), wykonywali wyłącznie pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami medycznymi w zakresie kodu 18 01 04 wraz z dostawą pojemników na odpady medyczne dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji (komplet załączników stanowiących charakterystykę przedmiotu zamówienia oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej), złożony z następujących części: 1.1 Formularz cenowy. 1.A Opis przedmiotu zamówienia 1.B Polityka ochrony środowiska w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku. Załącznik nr 1.1 ("Formularz cenowy") określa szczegółowo rodzaj i przewidywaną ilość opadów medycznych o kodzie 18 01 04 w oparciu o aktualne dane o potrzebach zamawiającego jak i szczegółowy określony przedmiot dostawy - pojemniki na odpady medyczne i ich ilość. 3. Każdy z wykonawców składa ofertę na całość asortymentu (tj. oferta musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. 4. Podane w formularzu cenowym ilości dotyczą terminu realizacji usługi w okresie do dnia 18.06.2019 r. od daty zawarcia umowy (na taki okres zostanie zawarta umowa). Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania. 5. Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Wzór umowy"). 6. Usługa musi: - odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.A do niniejszej specyfikacji oraz we wzorze umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. - transport musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów medycznych o kodzie 18 01 04 oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel. - Wykonywanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: a) z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21 z późn. zm.) b) z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 poz.1232) c) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz.1923), d) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1973), e) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U.2017 poz. 1975), f) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. 2016 poz. 1819), 8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości powziętych w stosunku do złożonych w ofercie oświadczeń może zwrócić się o udzielenie stosownych informacji do właściwego (ze względu na miejsce położenia zakładu: unieszkodliwiania lub poddania obróbce fizyczno-chemicznej lub składowania odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne) wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska. Zamawiający zastrzega, że w trakcie wykonywania usługi może żądać od Wykonawców potwierdzenia unieszkodliwiania lub poddania obróbce fizyczno-chemicznej lub składowania odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w zakresie wskazanym w ofercie. 9. Zgodnie z art. 29 ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności polegające na wykonaniu usługi w zakresie: unieszkodliwiania lub prac wykonywanych przy obróbce fizyczno-chemicznej lub prac wykonywanych na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w zakresie realizacji zamówienia - (w zależności od złożonej oferty), wykonywali wyłącznie pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: - Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się, że należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług świadczonych na rzecz dwóch różnych Zamawiających polegających na usłudze odbioru, transportu i unieszkodliwianiu odpadów medycznych lub poddaniu obróbce dezynfekcji?fizyczno-chemicznej z wyłączeniem autoklawowania termicznej, działania mikrofali, jeżeli zastosowana w tej obróbce technika zapewnia bezpieczne dla środowiska oraz dla życia i zdrowia ludzi unieszkodliwianie odpadów (proces D9) lub prowadzeniu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (proces D5). (w zależności od sposobu postępowania z odpadem o kodzie 18 01 04 wskazanym w złożonej ofercie) o wartości 200 000, 00 zł brutto każda oraz posiada dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu usług stanowi załącznik 3 do SIWZ. - Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się, że posiada odpowiednie wyposażenie (środki transportu) w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykonawca posiada co najmniej dwa samochody przystosowane do transportu odpadów niebezpiecznych spełniających wszelkie wymagania zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.) oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel.- wzór wykazu stanowi załącznik 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: - Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się, że należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług świadczonych na rzecz dwóch różnych Zamawiających polegających na usłudze odbioru, transportu i unieszkodliwianiu odpadów medycznych lub poddaniu obróbce dezynfekcji?fizyczno-chemicznej z wyłączeniem autoklawowania termicznej, działania mikrofali, jeżeli zastosowana w tej obróbce technika zapewnia bezpieczne dla środowiska oraz dla życia i zdrowia ludzi unieszkodliwianie odpadów (proces D9) lub prowadzeniu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (proces D5). (w zależności od sposobu postępowania z odpadem o kodzie 18 01 04 wskazanym w złożonej ofercie) o wartości 200 000, 00 zł brutto każda oraz posiada dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu usług stanowi załącznik 3 do SIWZ. - Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się, że posiada odpowiednie wyposażenie (środki transportu) w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykonawca posiada co najmniej dwa samochody przystosowane do transportu odpadów medycznych o kodzie 18 01 04 oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel.- wzór wykazu stanowi załącznik 4 do SIWZ.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.