eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół i na basen

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021264-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie: Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół i na basen

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562904-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500008766-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, Krajowy numer identyfikacyjny 365421894, ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 510219434, e-mail zamowienia@cuw.mikolow.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół i na basen

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW/54/2017/CUW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół i na basen Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1: Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół podstawowych w Mikołowie: nr 1,5,8,10 zgodnie z wykazem tras opisanych w załączniku nr 7.1 do SIWZ; Część 2: Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa na basen zgodnie z załącznikiem nr 7.2 do SIWZ. 2.Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 2.1.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania punktualności ustalonych godzin odjazdów i przyjazdów oraz współpracy z opiekunem-wychowawcą w trakcie przejazdu 2.2.W przypadku zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający może zmienić trasy lub terminy przejazdów, a wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian w możliwie najkrótszym czasie. 2.3.W przypadku zmiany trasy przejazdu lub godzin odjazdów Zamawiający przekaże je Wykonawcy z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przywóz dzieci na zajęcia do szkół i odwóz dzieci do domu po zakończonych zajęciach; 3.2. Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, począwszy od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. z wykluczeniem przerw świątecznych, ferii oraz dni wolnych od nauki. 3.3. Realizacja przewozów okazjonalnych w dniach innych niż dni nauki szkolnej (np. rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe organizowane przez zamawiającego itp.), których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego 3.4. Dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione są od ich rozkładu zajęć w placówce oświatowej, przy czym zamawiający zastrzega, że: a)w przypadku dowozu do danej szkoły dwu i więcej uczniów zasadą obowiązującą jest dowiezienie całej uprawnionej grupy na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej; uczniowie dowiezieni do szkoły wcześniej niż przewiduje to plan zajęć zobowiązani są do skorzystania z opieki w świetlicy szkolnej. b)w przypadku powrotu do domu dla dwu i więcej uczniów - zasadą obowiązującą jest organizacja dowozu do domu uwzględniająca zakończenie zajęć przez wszystkich dowożonych uczniów; uczniowie czekający na powrót do domu zobowiązani są do skorzystania z opieki w świetlicy szkolnej. 3.5.Liczba uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu z przyczyn nie leżących po stronie zamawiającego (np. zmiany miejscowości zamieszkania ucznia). Po zmianach w liczbie dzieci oraz godzin zajęć w szkołach warunki opisane w punktach 3.1. - 3.4 muszą zostać utrzymane i wykonawca oświadcza, że jest na takie zmiany przygotowany. Jest możliwa zmiana warunków przewożenia uczniów na drodze pisemnych negocjacji między przewoźnikiem i rodzicami lub opiekunami ucznia. 3.6. Planowana liczba kilometrów przyjęta do umowy wynika z sumy kilometrów przewidzianych na każdej trasie z uwzględnieniem szacunkowej redukcji dla każdego ucznia przewożonego tym samym pojazdem jednocześnie z innym uczniem spośród wymienionych w wykazie tras. Wykaz kursów sporządzony przez wykonawcę stanowi załącznik do umowy. 3.7.Trasy oraz przystanki w uzgodnieniu ze szkołą mogą ulec modyfikacji, w zależności od miejsca zamieszkania uczniów w obwodach szkół kwalifikujących się do dowożenia do szkoły z tym, że trasa przejazdu musi być wyznaczona w obrębie Gminy Mikołów. 3.8.Łączna ilość przewozów jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie ze względu na rzeczywistą ilość przewożonych uczniów np. absencja i mniejszą ilość wykorzystanych pojazdów w celu zapewnienia przewozu wszystkich uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów. 3.9.Szacunkowa ilości dni nauki szkolnej przyjęta na potrzebę przeprowadzenia postępowania wynosi - 186 dni (w tym w roku 2017 - 79 dni, w roku 2018 - 107 dni). 3.10.Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 3.11.Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania się do następujących warunków: a. zapewnienia odpowiednich warunków bhp w czasie przewozów dzieci, b. przestrzegania ustalonego rozkładu jazdy (rozkład kursów autobusów dopasowany do planu zajęć placówek oświatowych Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek). c. autobusy powinny być dostosowane wielkością do ilości przewożonych na danej trasie dzieci, a także do manewrowania w wąskich uliczkach gdy trasa takie obejmuje, d. w autobusach drzwi przednie i tylne powinny być zamykane automatycznie, w przypadku drzwi otwieranych ręcznie tylne drzwi powinny być zabezpieczone przed otwarciem przez uczniów w trakcie jazdy, e. w okresie jesienno-zimowym autobusy powinny być ogrzewane, stopnie służące do wsiadania powinny zapewniać bezpieczne wsiadanie i wysiadanie dzieci z pojazdu, w szczególności nie mogą być oblodzone i śliskie. f. przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS oraz Ustawie Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), Ustawą o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1414.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1155 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych, g. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, h. poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, zakupu paliwa, utrzymania w czystości pojazdu, ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, i. zapewnienia bezpieczeństwa na trasie do i ze szkoły, j. zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej. 3.12.Wymagana liczba samochodów dla części I : 1 autobus o ilości miejsc 60, min. 3 autobusy o ilości miejsc min. 50, 3 bus o ilości miejsc min. 24, dla części II min. 1 autobus o ilości miejsc min. 60, min. 1 autobus o ilości miejsc min.40. Usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie pojazdy przedstawione do oferty muszą być sprawne technicznie, oświetlone wewnątrz, muszą mieć sprawne ogrzewanie i chłodzenie wnętrza. Samochody muszą być wyraźnie oznakowane jako przewóz dzieci. 3.13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezapowiedzianej kontroli pojazdów w trakcie trwania roku szkolnego przez Policję na zlecenie Zamawiającego. 3.14. W przypadku awarii pojazdu, którym dowożone będą dzieci, Wykonawca zobowiązany będzie podstawić pojazd zastępczy w czasie określonym w ofercie Wykonawcy- bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiającego. 3.15.Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę. 3.16.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 3.17. Szacunkowa ilość kilometrów w czasie trwania umowy wynosi w części I 72.540km i w części II 9.754km . Rzeczywista liczba kilometrów oraz trasy zostaną ustalone w pierwszym miesiącu wykonania umowy i Zamawiający zastrzega, że w zależności od faktycznej liczby uczniów w danych szkołach zmianie w stosunku do zamówienia mogą ulec: dzienna liczba kilometrów do przejechania oraz całkowita liczba uczniów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół podstawowych w Mikołowie: nr 1,5,8,10 zgodnie z wykazem tras opisanych w załączniku nr 7.1 do SIWZ;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 553000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Katarzyna Lemańska-Posłuszny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Kozielska 188
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 504878.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 504878.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1018461.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa na basen zgodnie z załącznikiem nr 7.2 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Sp.zo.o. "ETRANS"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Wyzwolenia 30
Kod pocztowy: 43-170
Miejscowość: Łaziska Górne
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110610.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110610.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210686.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.