To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-31
Ogłoszenie nr 500021215-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych: Świadczenie kompleksowej obsługi kserokopiarek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557469-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, Krajowy numer identyfikacyjny 14073858500000,
ul. ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3
,
02362
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 318 70 82, e-mail
pzp@ckps.lasy.gov.pl, faks
22 318 70 98.
Adres strony internetowej (url): www.ckps.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej obsługi kserokopiarek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.270.114.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek stanowiących własność Zamawiającego. Świadczenie obsługi serwisowej odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego a koszty będą wyliczane wg ilości zrobionych kopii do ksero/drukarki 2. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim sprzętem, środkami oraz posiada doświadczenie w zakresie usług konserwacji i naprawy zapewniające świadczenie usług serwisowych zgodnie z wymaganiami producenta i dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń. 3. Obsługa serwisowa dla wskazanych wyżej urządzeń obejmuje: 1) Wykonanie pierwszorazowej konserwacji ww. urządzeń, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, a w szczególności: a) sprawdzenie urządzeń pod względem uszkodzeń mechanicznych i ich naprawa, b) wykonanie wymaganych przez producenta przeglądów konserwacyjnych, c) wymiana zużytych materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów itd., d) ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzeń, e) dokładne oczyszczenie wnętrza i obudowy urządzeń z wszelkich nieczystości (toner, pył z papier, kurz itd.), f) oczyszczenie układów napędowych urządzeń, oczyszczenie elementów gumowych, metalowych i plastikowych (wałki, rolki, paski, łożyska itd.), g) oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia itd.), h) sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów urządzeń, i) konserwacja i smarowanie mechaniki urządzeń, j) wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi. 2) Wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z dokumentacja techniczną oraz instrukcją obsługi producenta, nie rzadziej niż dwa razy w okresie trwania umowy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub jeśli będzie tego wymagał stan urządzeń. 3) Wsparcie w konfiguracji sprzętowej oraz programowej drukarek i urządzeń końcowych. 4. Wykonywanie czynności serwisowej dla wskazanych wyżej urządzeń obejmuje: 1) Przyjazd technika w celu naprawy wskazanego przez Zamawiającego urządzenia w czasie nie dłuższym niż wskazany w ofercie, jako kryterium: "Czas reakcji (CR)" od momentu zgłoszenia mailowego, mierzonego w godzinach pracy biura Centrum, lecz nie dłuższym niż 6 godzin. 2) Dokonanie napraw, regulacji, kontroli stanu technicznego wskazanego urządzenia, w tym dostawa części zamiennych niezbędnych do zapewnienia jego prawidłowej pracy. 3) W przypadku naprawy, której czas trwania przekroczy 48 godziny od momentu przystąpienia do jej wykonania dostawę urządzenia zastępczego o podobnych parametrach. 4) Wykonanie raportu z przeprowadzonych czynności serwisowych zawierającego informacje o wszystkich wymienianych lub naprawianych elementach. 5) Dostawę materiałów eksploatacyjnych, z wyjątkiem papieru oraz zszywek, w czasie nie dłuższym niż wskazany w ofercie, jako kryterium: "Termin dostawy mat. Eksploatacyjnych (TDM)" od momentu zgłoszenia mailowego, lecz nie dłuższym niż 24 godziny. 6) Bezpłatny dojazd 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne oraz części wykorzystane do naprawy urządzeń były zgodne z zaleceniami producenta, fabrycznie nowe, wysokiej jakości oraz wolne od wad. 6. Czynności serwisowe będą realizowane w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze, w godzinach pracy biura Centrum. W szczególnych wypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania czynności serwisowych po godzinach pracy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i utylizacji zużytych części oraz materiałów eksploatacyjnych we wskazanych przez Zamawiającego terminach, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21846.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COPY-Q S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19507,80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.