Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-08-30
Ogłoszenie nr 500020543-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.
Kraków: Zakup i dostawa puf OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000,
ul. ul. Józefińska
14,
30529
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 6165482, 6165469, e-mail
do@poczta.mops.krakow.pl, faks
126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa puf
Numer referencyjny
271.2.79.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa puf, dalej zwanych towarem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
2. Zakres: zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SiWZ.
3. Miejsce dostawy: os. Na Skarpie 35 w Krakowie,
4. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy i nie będzie nosić śladów użytkowania. Wykonawca oświadcza, że dostarczone meble będą kompletnie z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć i zdatne do użycia zgodnie z przeznaczeniem w momencie ich dostarczenia Zamawiającemu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów wyposażenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostawy towaru własnym transportem i na własny koszt wraz z jego wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego,
2) zapewnienia własnej siły roboczej,
3) realizacji dostawy w ilościach i asortymencie wskazanym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SiWZ, bez względu na minima magazynowe,
4) przedłożenia Zamawiającemu wzorników kolorów najdalej do 1 dnia roboczego od daty podpisania umowy.
6. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z zachowaniem minimum 2 dni roboczych wyprzedzenia. Wówczas Zamawiający przekaże Wykonawcy dokładny adres dostawy, m.in. wskazując konkretne piętro i numeru pokoju.
7. Z czynności odbioru towaru zostanie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, w tym także terminy wyznaczone na usunięcie ewentualnie stwierdzonych przy odbiorze wad.
8. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w przedmiocie
odbioru wad uniemożliwiających użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, aż do czasu usunięcia tych wad.
9. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres gwarancji, o którym mowa w § 5 ust. 2, do usunięcia wad lub braków ilościowych dostawy w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego wysłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu, operatora pocztowego lub telefonicznie - wg wyboru Zamawiającego.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w lokalu w związku z realizacją przedmiotu niniejszej umowy.
11. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w ust. 9 niniejszego paragrafu, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
12. W przypadku, gdy dostarczany towar posiada gwarancję producenta, Wykonawca na mocy niniejszej umowy przenosi na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji. Dokumenty gwarancyjne będą przechowywane przez Wykonawcę, który zobowiązany jest każdorazowo załatwiać wszelkie formalności związane z gwarancją.
13. Koszty, które nie zostały ujęte w ofercie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy, a są związane z realizacją niniejszej umowy, ponosi Wykonawca.
II.5) Główny Kod CPV:
39.11.31.00 - Fotele
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
1061.00
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Proponowany tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta w przedmiotowym zakresie zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
EVOLUTION XII Łukasz Lula,
evolution2002@interia.pl,
ul. Wierzbowa 4/10,
30-312,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa przejść dla pieszych polegająca m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa. Część 1, Część 2, Część 3.
- 138/2025 Remont 1 lokalu, pracowni twórczej przy pl. Serkowskiego 6/5 będącego w zasobie Gminy Miejskiej Kraków
- Dostawa elementów czyszczących (szczotek) dla specjalistycznego sprzętu do utrzymania lotnisk
- Sukcesywna dostawa środków czystości.
- Dostawa mebli oraz kabin akustycznych do istniejących w ośrodkach MCDN w Tarnowie i Nowym Sączu laboratoriów STEAM na potrzeby projektowanego systemu Małopolskich Inkubatorów STEAM-owych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 20 stref relaksu dla pracowników w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap IV -DOSTAWA MEBLI
- Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do siedziby Biura Delegowanego Prokuratora Europejskiego przy Prokuraturze Regionalnej w Lublinie
- Dostawa i montaż mebli do Sądu Okręgowego w Koszalinie
- Dostawa mebli dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej
- Dostawa sprzętu ratowniczego i ewakuacyjnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (plecaki modułowe ratownicze, nosze płachtowe, krzesła ewakuacyjne, fotele transportowe)
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.