Ogłoszenie z dnia 2017-08-30
Ogłoszenie nr 500020354-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.
Gdynia: Przetarg nieograniczony na potwierdzenie klasy rocznej statku BALTICA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507176-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 99209
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 14473300000,
ul. ul. Kołłątaja
1,
81332
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 7356100, 7356105, 7356108, e-mail
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl, faks
587 356 110.
Adres strony internetowej (url): www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na potwierdzenie klasy rocznej statku BALTICA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest potwierdzenie klasy rocznej statku BALTICA GDY-100. Przedmiot umowy realizowany będzie w terminie 03.07 - 21.07.2017. Miejsce wykonania zamówienia: Port Dalmor S.A. Gdynia - Statek Baltica Gdy - 100, ul. Hryniewieckiego 10
II.4) Główny kod CPV: 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
03.07 - 21.07.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Wykonanie badania wody biobloku; dezynfekcja zbiorników; dostawa i montaż zasuw wody; demontaż butli; uruchomienie śrub; dostawa i wymiana gniazd laboratoryjnych, żarówek, presostatu sprężarki, łozyskłożysk wału, pasków klinowych, liny, caterpilar; dostawa kombinezonów; wymiana uszczelek bulai; dostawa i wymiana tabliczki, zaworu Dn15, oprawek NEF-L
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Prace dodatkowe ujęte w Protokole z weryfikacji z dnia 18.07.2017 nie można było przewidzieć w terminie opracowania Opisu Przedmiotu Zamówienia, gdyż wynikły po demontażu urządzeń na warsztacie firmy wykonującej remont oraz po atestacji (zakup nowych kombinezonów, czy prac przy silniku Caterpillar i.t.p.)
Nie można było czekać z wykonaniem tych prac, a zakres ich zmieniał się jak wykonywano remont poszczególnych urządzeń i zachodziła konieczność ich realizowania na bieżąco jak dane urządzenie było przeglądane. Zlecenie tych prac innej firmie spowodowałoby automatycznie przedłużenie terminu remontu i brakiem możliwości realizacji zaplanowanych badań w morzu. Termin zakresu prac 21.07.2017, odbiory PRS i UM zaplanowane na 28.07.2017, a rejs badawczy po remoncie - rozpoczęcie w dniu 31.07.2017.
Dodatkowym kłopotem przy zmianie Wykonawcy byłby kto miałby zdać poprawnie wykonany remont dla PRS-u (czy Wykonawca pierwszy, czy kolejny).
Dlatego jedynym wyjściem jest zlecenie tych prac Wykonawcy wykonującemu zlecenie podstawowe.
Koszt tych prac nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





