eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawichost › DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY ZAWICHOST W ROKU SZKOLNYM 2017/2018; DODATKOWE PRZEWOZY ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ ZAWICHOST ORAZ DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI SZKOLNYCH W TYM NIEPEŁNOSPRAWNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500019979-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Urząd Miasta i Gminy Zawichost: : DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY ZAWICHOST W ROKU SZKOLNYM 2017/2018; DODATKOWE PRZEWOZY ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ ZAWICHOST ORAZ DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI SZKOLNYCH W TYM NIEPEŁNOSPRAWNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546204-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Zawichost, Krajowy numer identyfikacyjny 52907700000, ul. ul. Żeromskiego 50, 27630 Zawichost, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 015 8364115 w. 29, e-mail inwestycje.zawichost@poczta.fm, faks -158 364 051.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zawichost.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY ZAWICHOST W ROKU SZKOLNYM 2017/2018; DODATKOWE PRZEWOZY ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ ZAWICHOST ORAZ DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI SZKOLNYCH W TYM NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKRRiOŚ-III.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: - dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z tere-nu Gminy Zawichost w roku szkolnym 2017/2018, - dodatkowe przewozy organizowane przez Gminę Zawichost w okresie od 04 września 2017 r. do 31 sierpnia 2018 r. - świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci szkolnych - niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Zawichost do szkoły w Sandomierzu w roku szkolnym 2017/2018 ZADANIE I - dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Zawichost w roku szkolnym 2017/2018 odbywać się będzie na następujących trasach: I TRASA: Zawichost, Linów, Li-nów Stary, Linów Pasy, Zawichost Szkoła II TRASA: Zawichost Szkoła, Zawichost ul. Pod-górze, Zawichost Szkoła IV TRASA: Zawichost, Linów Przedszkole, Linów Kopanina, Li-nów Góry, Piotrowice, Zawichost Szkoła V TRASA: Zawichost Szkoła, Zawichost ul. Górki, Zawichost Szkoła VI TRASA: Zawichost, Dziurów, Wygoda, Wyspa, Pawłów, Czyżów Szlachecki Szkoła, VII TRASA: Zawichost, Linów Tartak (od strony Niemcówki), Chrapa-nów, Podszyn, Dąbie, Czyżów Szlachecki Szkoła, Zawichost Szkoła VIII TRASA: Czyżów Szlachecki Szkoła, Józefków, Pawłów Kolonia, Czyżów Szlachecki Szkoła, Czyżów Plebań-ski, Zawichost Szkoła Uwagi związane z realizacją usługi z części I: o Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych odwie-zienie uczniów po zajęciach. o Autobusy (minimum cztery) muszą być wyposażone w mini-mum 39 miejsc siedzących każdy. o Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2017/2018, począwszy od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. Okres świadczenia usługi może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2017-2018. o Dowóz do szkół podstawowych i gimnazjum - do godz. 8:00 o Odwóz ze szkół podstawowych należy zsynchronizować z odwozem z gimnazjum w uzgod-nieniu z dyrektorami szkół. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. o W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy wg potrzeb Zamawiającego. o Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobu-sach miejsca siedzące. o Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, speł-niać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktual-ne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. o Usługa objęta przedmiotem zamó-wienia musi być zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. ZADANIE II Do-datkowe przewozy organizowane przez Gminę Zawichost będą realizowane w okresie od 4 września 2017 r. do 31 sierpnia 2018 r. w zakresie wycieczek edukacyjnych, wyjazdów rekre-acyjno-edukacyjnych, wyjazdów na doraźne imprezy kulturalne, wyjazdów na zawody spor-towe i innych tego rodzaju. Przewiduje się świadczenie usług autobusami wyposażonymi w minimum 39 miejsc siedzących. Stosownie do potrzeb zamawiającego, usługi będą wykony-wane na podstawie jednostkowych zleceń, które określać będą dzień wyjazdu oraz trasę. Zle-cenia następować będą w terminie nie krótszym niż na 3 dni przed dniem wykonania usługi. Rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby kilometrów przejechanych w ramach jednostkowego zlecenia przy zastosowaniu za 1 km wskazanej w ofercie. Planowana liczba kilometrów nie więcej niż 5.550 km ZADANIE III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakre-sie przewozu dzieci szkolnych - niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Zawichost do szkoły w Sandomierzu w roku szkolnym 2017/2018. Dowozem objętych będzie 3 dzieci na trasie Dziurów - Zawichost - Podgórze - Sandomierz. - Przejazdy należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2017/2018, począwszy od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. - Przewozy i odwozy dzieci szkolnych będą odbywały się we-dług rozkładu ustalonego przed rozpoczęciem roku szkolnego. - Trasa dowozu może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. - Autobus winien mieć minimum 7 miejsc siedzących. - Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. Zadania nr I i II Rozliczenie za świad-czoną usługę będzie odbywało się wg faktycznych wskazań licznika kilometrów (należy po-dawać zawsze stan licznika w chwili rozpoczęcia trasy oraz stan licznika w chwili zakończenia trasy tj. od momentu wejścia do autobusu opiekuna do momentu opuszczenia pojazdu przez opiekuna) dlatego też Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić wykaz przejechanych ki-lometrów, który będzie potwierdzany przez osoby wyznaczone przez dyrektorów szkół. Mie-sięczny raport przejazdów stanowić będzie załącznik do wystawionej faktury, jako dowód potwierdzający wykonanie usługi - Załącznik nr 2 do umowy. Zadania nr I, II oraz III Wyko-nawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nie dłuższym niż 1 godzina i 15 minut.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z TERENU GMINY ZAWICHOST W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 252630.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks.tarnobrzeg.pl
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 258001.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 226522.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258001.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DODATKOWE PRZEWOZY ORGANIZOWANE PRZEZ GMINĘ ZAWICHOST

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3758.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks.tarnobrzeg.pl
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25488.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17883.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25488.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: DOWÓZ I ODWÓZ DZIECI SZKOLNYCH W TYM NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm. - dalej ustawy) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca: Caritas Diecezji Sandomierskiej, ul. Opatowska 10, 27-600 Sandomierz nie spełnia warunków podmiotowych w zakresie dostarczenia wymaganej SIWZ licencji na przewóz. Czynność wezwania do uzupełnienia dokumentów została wyczerpana w związku z tym został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 ustawy . Zważywszy, że kolejna z ofert w zadaniu nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, to stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie w tej części unieważniono.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.