eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karsin › Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Cisewiu na okres od lipca 2017 r. do października 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500019978-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Dom Pomocy Społecznej w Cisewiu: Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Cisewiu na okres od lipca 2017 r. do października 2017 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552086-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Cisewiu, Krajowy numer identyfikacyjny 19277244600000, ul. Cisewie 35, 83-440 Karsin, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6873119, 58 6873127, e-mail dps.cisewie@powiatkoscierski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.e-bip.org.pl/dpscisewie/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Cisewiu na okres od lipca 2017 r. do października 2017 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS.DOB.272.1.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego.Szacunkowa ilość dostawy w okresie realizacji w ilości 24.000 litrów do Zamawiającego. 2.Wskazana ilość oleju opałowego ma charakter ilości maksymalnej. Rzeczywista ilość zostanie dostosowana do potrzeb Zamawiającego. Niewykorzystanie pełnego limitu ilościowego lub wartościowego przedmiotu zamówienia nie skutkuje żadnymi roszczeniami ze strony Wykonawcy. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.3.Zmiana cen w trakcie realizacji zamówienia może być dokonywana wyłącznie w przypadku zmiany cen u producenta/importera u którego zaopatruje się wykonawca.4. W przypadku zmiany ceny netto oleju opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wydruk ze strony internetowej producenta-importera z dnia dostawy stwierdzający podwyżkę lub obniżkę cen. 5.Zmiana ceny jednego litra opałowego nie obejmuje wyrażonej w złotych i określonych w formularzu ofertowym marż lub upustu Wykonawcy, która(y) jest stała(y) przez cały okres wykonania zamówienia. 6Dostarczony olej powinien posiadać świadectwo jakości lub inny dokument wystawiony przez producenta, zawierający wszystkie niezbędne informacje, pozwalające ocenić, czy dostarczony olej opałowy odpowiada wymaganiom określonym w punktach poniżej: 6.1. wartość opałowa: nie niższa niż 42,6 MJ/kg 6.2. gęstość w temperaturze 15 stopni C: nie wyższa niż 860 kg/m3 6.3. temperatura zapłonu: nie niższa niż 56 stopni C 6.4. zawartość siarki: nie więcej niż 2,2% m/m 6.5. lepkość kinetyczna w temperaturze 20stopni C: nie wyższa niż 6,00 mm2/s 7.Zamawiający wymaga dołączenia kopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przy każdej dostawie. 8. Olej opałowy dostarczany będzie do Zamawiającego na koszt Wykonawcy autocysternami wyposażonymi w przepływomierz z ważnym świadectwem legalizacji.9.Dostawy oleju napędowego będą realizowane sukcesywnie, na podstawie zgłoszeń Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46560.00
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne "ROLMASZ" sp. z o.o.
Email wykonawcy: rolmasz@rolmasz.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 1
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57268,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57268,80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59630,40
Waluta: ZŁ.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.