eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyDzierżawa analizatorów parametrów krytycznych (2 szt.) wraz z dostawą odczynników. Usługa serwisowa posiadanego aparatu Clinitek 500 wraz z dostawą odczynników



Ogłoszenie z dnia 2018-01-25

Ogłoszenie nr 500019166-N-2018 z dnia 25-01-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych (2 szt.) wraz z dostawą odczynników. Usługa serwisowa posiadanego aparatu Clinitek 500 wraz z dostawą odczynników

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627581-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 55382200000, ul. ul. Sukiennicza 13, 64500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 927 103, e-mail zam.pub@szamotuly.med.pl, faks 612 927 102.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych (2 szt.) wraz z dostawą odczynników. Usługa serwisowa posiadanego aparatu Clinitek 500 wraz z dostawą odczynników

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-381-17/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części (pakiety), które stanowią odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub więcej pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje w poszczególnych pakietach. Pakiet nr 1 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych (zwanych dalej analizatorem) wraz z sukcesywną dostawą odczynników (kalibratorów oraz materiałów eksploatacyjnych do analizatorów) (zwanych dalej odczynnikami). 2. Analizatory muszą spełniać wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 (Pakiet nr 1) do SIWZ. 3. Szczegółowy wykaz, asortyment oraz ilości odczynników do wydzierżawianych analizatorów stanowi załącznik nr 3 (pakiet nr1). Wykonawca oświadcza, że wszystkie oferowane przez niego odczynniki są przystosowane do używania z wydzierżawionym analizatorem i nie wymagają odrębnej kalibracji analizatora. 4. Dostawa odczynników odbywać się będzie sukcesywnie na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy liczonych od daty podpisania umowy. 5. Wykonawca zobligowany będzie do ich zabezpieczenia w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport. 6. Każdorazowe dostawy realizowane będą na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną, w formie fax-u lub telefonicznie w uzgodnionych na bieżąco ilościach i asortymencie. 7. Podane w załączniku ilości odczynników mogą ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego bez konieczności wypłaty kar umownych oraz odszkodowań z tytułu niezrealizowania całości dostawy. 8. Termin realizacji zamówienia na dostawę odczynników Zamawiający ustala na 1dzień do 3 dni roboczych licząc od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego. 9. W przypadku przekroczenia terminu realizacji dostawy częściowej powyżej 3 dni roboczych liczonych od daty złożenia zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo dokonania zakupu zamówionych odczynników u innego dostawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Miejscem realizacji dostaw odczynników będzie Laboratorium Szpitala mieszczące się przy ul. Sukienniczej 13 w Szamotułach. 11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę odczynniki muszą mieć minimum 12 miesięczny okres ważności liczony od daty dostawy. 12. Dostawa analizatora wraz z niezbędnymi do uruchomienia oraz jego skalibrowania odczynnikami nastąpi w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Termin dostawy zostanie uznany za zachowany, jeżeli w zakreślonym terminie zostanie podpisany protokół przekazania do użytkowania. Warunkiem jego podpisania jest wcześniejsze przeprowadzenie szkolenia personelu. 13. Dostawa analizatora nastąpi do Laboratorium Szpitala mieszczącego się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13. 14. Dostawa analizatora obejmuje w szczególności: załadunek, rozładunek, transport, uruchomienie, instalację, kalibrację, przekazanie do użytkowania oraz przeszkolenie personelu w zakresie jego obsługi i prawidłowej konserwacji analizatora. 15. Wykonawca zobligowany będzie do nieodpłatnego podłączenia analizatora do sieci komputerowej wraz z integracją analizatora z systemem Eskulap-moduł Laboratorium (wszystkie koszty integracji z systemem Eskulap po stronie dostawcy analizatora). 16. Wraz z analizatorem Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim, ulotki odczynnikowe w języku polskim, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz niezbędną dokumentację techniczną do jego zainstalowania oraz uruchomienia. 17. Wykonawca zobligowany będzie do wykonywania nieodpłatnych napraw konserwacyjnych wynikających z wymagań producenta analizatora oraz zapewnienia nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres obowiązywania umowy. 18. Wykonawca zapewni możliwość zgłoszenia awarii aparatu przez 24 godziny/dobę - reakcja na zgłoszenie awarii i jej usunięcie wynosi maksymalnie 12 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Pakiet nr 2 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę serwisową dla aparatu Zamawiającego (Clinitek 500) oraz sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych do tego aparatu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3. 2. Przegląd techniczny z wymianą wybranych elementów zużywalnych aparatu Clinitek 500 (rok produkcji 2006) - naprawy aparatu ( dojazd, czas pracy serwisanta, części zamienne) wynikające z normalnego użytkowania i eksploatacji aparatu oraz przeglądy konserwacyjne robione 2 razy w roku 3. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy 4. Sukcesywna dostawa odczynników (w miarę zgłaszanych potrzeb) w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, do wykonania badań w ilościach opisanych w załączniku 3. 5. Wielkość dostaw będzie realizowana przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną, w formie faxu lub telefonicznie w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie. 6. Termin realizacji zamówienia Zamawiający ustala na 1 do max. 3 dni roboczych od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszonego zapotrzebowania. 7. Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 12 miesięczną datą przydatności do użytku. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zmianie ustawy o wyrobach medycznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2017, poz. 211) 8. Dostawa materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych do aparatów Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 9. Wykonawca zapewni możliwość zgłoszenia awarii aparatu przez 24 godziny/dobę - reakcja na zgłoszenie awarii i jej usunięcie wynosi maksymalnie 12 godzin od momentu zgłoszenia awarii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 38434520-7, 50400000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dzierżawa i dostawa odczynników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105558.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDITECH Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 54, 62-081 Przeźmierowo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzemieślnicza 54
Kod pocztowy: 62-045
Miejscowość: Przeźmierow
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116037.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116037.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116037.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: usługa serwisu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19635.40
Waluta p

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDITECH Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 54, 62-081 Przeźmierowo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzemieślnicza 54
Kod pocztowy: 62-045
Miejscowość: Przeźmierowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21974.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21974.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21974.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.