eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.Budowa kolumbarium wraz z przebudową kwatery ,,U'' na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-25

Ogłoszenie nr 500018900-N-2018 z dnia 25-01-2018 r.

Gmina Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Budowa kolumbarium wraz z przebudową kwatery ,,U'' na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636109-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl, faks 684 750 916.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swiebodzin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Budowa kolumbarium wraz z przebudową kwatery ,,U'' na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BiZP.271.40.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Budowa kolumbarium wraz z przebudową kwatery ,,U'' na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie. W/w zadanie polega na budowie dwóch segmentów kolumbarium, czyli budowli naziemnych grobowców o wymiarach 175x685 cm, wysokości do okapu 190 cm z niszami o wymiarach 50x80 cm i wysokości 50 cm (nisze z obu stron pojedynczej budowli tj. 60 sztuk) na kwaterze ,,U'' na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie. Zadanie obejmuje budowę utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz aranżację zieleni. Zakres inwestycji obejmuje wewnętrzny fragment działki nr 250 obręb 1 w Świebodzinie o powierzchni około 1066 m2. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in. a) Roboty wycinki drzew i kształtowania zieleni: ? usuniecie drzew w ilości 18 sztuk, ? nasadzenie drzew, ? wykonanie trawników dywanowych, ? montaż ławek, b) Roboty budowlane: ? wykonanie ławy fundamentowej żelbetowej prostokątnej z betonu B-25, ? wybudowanie dwóch segmentów kolumbarium zawierających 60 nisz na urny w jednym segmencie (3 rzędy po 10 nisz z każdej strony kolumbarium), ? obłożenie konstrukcji segmentu kolumbarium płytami kamiennymi o grubości 2 cm, ? wykonanie ciągów pieszych o powierzchni około 247,86 m2 wykonanej z kostki betonowej o grubości 8 cm, 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Usługi Projektowe Pani mgr inż. Ewę Burnos ze Świebodzina oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany wskazywać Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, i) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, j) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł., k) przy robotach ziemnych prowadzenie badań archeologicznych (nadzór archeologiczny) i uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych, zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.09.2017 r. oraz sporządzenie sprawozdania z badań archeologicznych po wykonaniu prac Uwaga: prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych w przypadku ich konieczności po stronie Zamawiającego (poza nadzorem archeologicznym), l) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, w tym, wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej z pomiarem powykonawczym i dostarczenie Zamawiającemu mapy z pieczątką ośrodka na mapie PODGiK oraz protokół weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, m) koszty zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania w imieniu Gminy Świebodzin decyzji pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu inwestycji, n) ponieważ prace prowadzone będą w pobliżu i częściowo w obrębie użytkowanych kwater grzebalnych, Wykonawca musi uwzględnić następujące czynniki: - Wykonawca musi uwzględnić przerwy w pracy wymagające zachowania ciszy w trakcie odbywających się przemarszów konduktów pogrzebowych i przeprowadzeniu ceremonii. - Wykonawca nie może przechowywać na terenie cmentarza maszyn, urządzeń, narzędzi i materiałów budowlanych. W trakcie wykonywania pracy, na terenie cmentarza mogą znajdować się tylko te maszyny, urządzenia i materiały budowlane, które są niezbędne do przeprowadzenia prac w danym dniu. - Prace muszą być prowadzone w tak sposób, aby umożliwić poruszanie się pojazd mechanicznym i konduktom pogrzebowym w obrębie objętej pracami części cmentarza i nie blokować dostępu do kwater grzebalnych. - Wykonawca nie może wysypywać materiałów sypkich w miejscach objętych pracami. Zabrania się poruszania pojazdów i maszyn poza obrębem alejek, parkowania i przejeżdżania po trawnikach (z wyjątkiem terenu objętego pracami), przechowywania urządzeń, narzędzi i materiałów na kwaterach grzebalnych. - Wykonawca musi zachować szczególną ostrożność z uwagi na zagrożenia wynikające z ruchu pieszych oraz możliwości uszkodzenia mienia osób trzecich (nagrobki, ławki, utwardzenia). Do naprawy powstałych uszkodzeń lub pokrycia kosztów naprawy zobowiązany jest Wykonawca. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233222-1, 45233161-5, 45262000-1, 45400000-1, 77211400-6, 77354000-4, 71500000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175627.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lubuskie Ogrody Usługi Ogrodnicze Dagmara Napierała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krótka1B/1
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 248771.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 248771.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248771.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.