eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiSVA/BZ/4620-06/17 - Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników SINEVIA Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-26

Ogłoszenie nr 500018738-N-2017 z dnia 26-08-2017 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/BZ/4620-06/17 - Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników SINEVIA Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 38672-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.sinevia,pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/BZ/4620-06/17 - Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników SINEVIA Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/BZ/4620-06/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są posiłki profilaktyczne spełniające wymagania rozp. Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów dla pracowników SINEVIA Sp. z o.o. Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w przedmiocie zamówienia. a) Posiłek profilaktyczny - wartość kaloryczna minimum 950Kcal skład: 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek. Opakowanie słoik lub puszka; waga netto maksymalnie 0,55kg. Danie gotowe do odgrzania bez konieczności dodatkowego przygotowywania. W minimum dziesięciu smakach do wyboru. Dostawa do 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Paderewskiego 6; w ilości - 9000 szt.; b) Posiłek profilaktyczny - wartość kaloryczna minimum 950Kcal skład: 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek. Opakowanie słoik lub puszka; waga netto maksymalnie 0,55kg. Danie gotowe do odgrzania bez konieczności dodatkowego przygotowywania. W minimum dziesięciu smakach do wyboru. Dostawa do 37-500 Jarosław, ul 3-go Maja 80d; w ilości - 35700 szt.; c) Posiłek profilaktyczny - wartość kaloryczna minimum 950Kcal skład: 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek. Opakowanie słoik lub puszka; waga netto maksymalnie 0,55kg. Danie gotowe do odgrzania bez konieczności dodatkowego przygotowywania. W minimum dziesięciu smakach do wyboru. Dostawa do 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12; w ilości - 3500 szt.; d) Posiłek profilaktyczny - wartość kaloryczna minimum 950Kcal skład: 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek. Opakowanie słoik lub puszka; waga netto maksymalnie 0,55kg. Danie gotowe do odgrzania bez konieczności dodatkowego przygotowywania. W minimum dziesięciu smakach do wyboru. Dostawa do 62-200 Gniezno ul. Jana II Sobieskiego 20; w ilości - 660 szt.;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.89.42.00 - Posiłki gotowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 671550.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Łabimex Sp. z o.o. ul. Zdrojowa 9, 64-234 Przemęt
Email wykonawcy: marketing@labimex.pl
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 9
Kod pocztowy: 64-234
Miejscowość: Przemęt
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 360816.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 333333.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 368717.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.