eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Budowa (wymiana urządzeń zabawowych) placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 3 przy ul. Poniatowskiego 12B w Błoniu, na dz. nr ew. 14 obr. 0022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018645-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Gmina Błonie: Budowa (wymiana urządzeń zabawowych) placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 3 przy ul. Poniatowskiego 12B w Błoniu, na dz. nr ew. 14 obr. 0022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549474-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Błonie, Krajowy numer identyfikacyjny 1327123000000, ul. Rynek 6, 05870 Błonie, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7253004, 7253006, e-mail wzp@umig.blonie.pl, faks 227 253 067.
Adres strony internetowej (url): www.bip.blonie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa (wymiana urządzeń zabawowych) placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 3 przy ul. Poniatowskiego 12B w Błoniu, na dz. nr ew. 14 obr. 0022

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw dla dzieci wyposażonego w urządzenia rekreacyjne dla dzieci w wieku od 3 roku życia, wraz z nawierzchnią bezpieczną amortyzującą upadki w strefie bezpieczeństwa urządzeń, których swobodna wysokość upadku przekracza 1 m. Ponadto na części działki, zaprojektowano mini boisko do piłki nożnej na nawierzchni ze sztucznej trawy, na którym zainstalowane zostaną mini bramki do piłki nożnej. Inwestycja dotyczy wykonania Etapu I. Zakres robót obejmuje między innymi: - przygotowanie drogi dojazdowej do placu zabaw; - demontaż wszystkich istniejących urządzeń zabawowych, fragmentu ogrodzenia, chodnika z płyt betonowych wraz z obrzeżami; - skucie i wywóz betonowej piaskownicy wraz z piaskiem, w miejscu piaskownicy znajdować się będzie studnia chłonna z kręgów betonowych; - wykonanie studni chłonnej z drenażem; - zdjęcie kostki holland wraz z obrzeżami, znajdującej się w południowej części placu zabaw i ułożenie na palecie (ok. 42 m²); - usunięcie żywopłotów oraz pozostałych karp i uzupełnienie ubytków ziemią urodzajną; - usunięcie i wywóz na całym placu warstwy ziemi z darnią o grubości 10 cm; - roboty ziemne związane z przygotowaniem terenu pod nawierzchnie amortyzujące upadki i mini boisko, pozostałą ziemię wykorzystać do wyrównania terenu po usunięciu karp, żywopłotów, piaskownicy oraz ciągu pieszego, natomiast resztę usypać w północno-zachodniej części planowanego placu na skarpie, formując górkę; - wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod montaż urządzeń; - montaż obrzeży betonowych; - dostawa i montaż urządzeń wyposażenia oraz ogrodzeń; - wykonanie poliuretanowej nawierzchni amortyzującej upadki; - wykonanie poliuretanowej nawierzchni komunikacyjnej; - wykonanie mini boiska ze sztucznej trawy; - roboty porządkowe; - roboty ogrodnicze. Elementy wyposażenia placu: 1. Zestaw wielofunkcyjny - 1szt. 2. Linarium z tunelem - 1szt. 3. Karuzela z kierownicą - 1szt. 4. Huśtawka potrójna - 1szt. 5. Zestaw sprawnościowy z drabinkami - 1szt. 6. Tuby do rozmów - 1 kpl. 7. Bramka mini - 2szt. 8. Ogrodzenie panelowe - 34,5 mb 9. Furtka, 1mb -1szt. 10. Żagiel zacieniający - 3 szt. 11. Tablica regulaminowa -1szt. Wszystkie z zainstalowanych urządzeń, zarówno stanowiacych wyposażenie placu zabaw i mini-boiska do piłki nożnej powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów gwarantujących wieloletnie użytkowanie. Sprzęt rekreacyjny powinien być umieszczony w taki sposób, aby zachować bezpieczne strefy pomiędzy urządzeniami określonymi przez producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w: a) projekcie wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) przedmiarze robót, które stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45233200-1, 45223800-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 277145.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HIP BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Axentowicza 1 lok 29
Kod pocztowy: 04-644
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299751.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277968.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.