To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-25
Ogłoszenie nr 500018143-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547970-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 711668696,
ul. Pułaskiego
19/21,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 7943831, e-mail
sekretariat@praca.siedlce.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.praca.siedlce.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.praca.siedlce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OA.0440-3/WM/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w tym: - Stacja komputerowa z klawiaturą i myszką komputerową - 23 szt. - Monitor kolor min. 21,5" LCD - 23 szt. - Drukarka laserowa monochromatyczna A4 (A) - 3 szt. - Drukarka laserowa monochromatyczna A4 (B) - 3 szt. - Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 szt. - Drukarka do kart plastikowych - 1 szt. - Tablet - 1 szt. - Oprogramowanie Corel Draw Graphics Suite GS SE PL z licencją - 1 szt. - Pamięć do serwera IBM x3620 M3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30230000-0, 30231000-7, 30231300-0, 30237410-6, 30237460-1, 30232110-8, 30125110-5, 48000000-8, 72260000-5, 72265000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134276.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NICAT COM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
134276.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa rękawic do celów medycznych dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
- Malowanie pomieszczeń I piętra Wydziału Humanistycznego w Siedlcach ul. Żytnia 39
- Dostawa kabin akustycznych w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej"
- Nowe tereny zielone w Gminie Siedlce
- Bieżące utrzymanie dróg dla pieszych na terenie Miasta Siedlce
- Zakup i sukcesywna dostawa produktu radiofarmaceutyku 18F-FDG do wykonywania badań PET/CT.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności (II)
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektów "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie", "Podniesi(...)
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Środa Śląska - ETAP II, CZĘŚĆ 1 - ZADANIE 4F, CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 4H, CZĘŚĆ 3 - ZADANIE 4G
- Dostawa licencji oprogramowania Ansys
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.