Ogłoszenie z dnia 2018-01-24
Ogłoszenie nr 500018122-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie: Dostawa artykułów biurowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626940-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50075421-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000,
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 499 115, e-mail
zp@zsm.com.pl, faks
322 413 952.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PNU/44/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów biurowych. 8 pakietów. Pakiet 1 - Wyposażenie biura. Pakiet 2 - Nośniki danych. Pakiet 3 - Akcesoria do drukarek komputerowych. Pakiet 4 - Bębny obrazowe. Pakiet 5 - Papier do drukarek komputerowych, faksów i kserograficzny. Pakiet 6 - Etykiety(1). Pakiet 7 -Tablice korkowe, magnetyczne. Pakiet 8 - Etykiety (2).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192113-6, 30197630-1, 32582000-6, 30124300-7, 30199760-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Wyposażenie biura. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie na podstawie art. 93.1.1. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej w treści UPZP)- do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Nośniki danych. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie na podstawie art. 93.1.1. UPZP - do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Akcesoria do drukarek komputerowych. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Golden Line Paweł Dostych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
615.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Bębny obrazowe. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1963.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Golden Line Paweł Dostych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2415.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Papier do drukarek komputerowych, faksów i kserograficzny. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
93924.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wysocki Sp. z o.o Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115527.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Etykiety (1). |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie na podstawie art. 93.1.4. UPZP - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 1897,00 zł. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta firmy LIBELI Janusz Biś, ul. Toruńska 22, 44-122 Gliwice opiewająca na kwotę 6201,66 zł brutto tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 -Tablice korkowe, magnetyczne. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
544.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wysocki Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
669.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Etykiety (2). |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie na podstawie art. 93.1.1 UPZP - do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitorowanie Chorzowskiego Centrum Kultury wraz z prawem opcji dotyczącym ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez w 2026 roku
- 2 Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia i osób
- Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2026 r.
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń budynków, zlokalizowanych na terenie Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie", w roku 2026.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie" w roku 2026
- Licencja na wyświetlanie seansu "One Step Beyond: A Journey to Mars" oraz dostawa cyfrowej wersji seansu do wyświetlania na głównej sali projekcyjnej oraz w mobilnym planetarium
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb AGH - KC-DE-zp.272-623/25
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W GMINIE LESZNOWOLA W 2026 ROKU"
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





