eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pokrycia dachowego budynku D i F Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego z siedzibą przy ul. Bursztynowej 2 w Warszawie Zadanie I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018105-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie: Remont pokrycia dachowego budynku D i F Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego z siedzibą przy ul. Bursztynowej 2 w Warszawie Zadanie I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549246

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 1066985300000, ul. ul. Bursztynowa 2, 04749 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 735 145, e-mail zamowienia@mssw.pl, faks 226 131 992.
Adres strony internetowej (url): www.mssw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pokrycia dachowego budynku D i F Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego z siedzibą przy ul. Bursztynowej 2 w Warszawie Zadanie I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RB-29/N/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Remont pokrycia dachowego budynku D i F polega na : - rozbiórce zniszczonego pokrycia z dwóch warstw papy na lepiku na powierzchni 2417,50m2 wraz z wywózką na odległość 15km i utylizacją - dach D i F, - rozbiórce obróbek blacharskich murów ogniowych, wydr ścian i kominów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej o powierzchni 316,26m2 i wykonanie nowych z blachy ocynkowanej gr. 0,75mm jw. wraz z wywózką blachy z rozbiórki na zwałkę na odległość 15km - dach D i F, - wykonanie nowego pokrycia dachów w układzie dwuwarstwowym ( warstwa podkładowa + nawierzchniowa ) z zabezpieczeniem wierzchniej warstwy krycia bitumicznym środkiem gruntującym, papa wierzchniego krycia zgrzewalna na włókninie poliestrowej - grubość układu min. 7,9mm - np. papa podkładowa typ Extra wentylacja baza 3 szybki syntan SBS + papa wierzchniego krycia typu Szybki Profil SBS lub równoważne, powierzchnia do pokrycia : dach D - 1677,50m2 + dach F 740,00m2 = 2417,50m2, - demontaż kominków wentylacyjnych z PCV ( 22szt. średnica 160mm + 3szt. średnica 75mm ) w ilości 25 szt i montaż nowych - dach D, - wykonanie obróbek dekarskich papą szybki montaż ( termozgrzewalna ) kominków wentylacyjnych w ilości 48szt. - dach F, oraz stóp pod kolektorami w ilości 48szt - dach D, - wymiana wpustów dachowych w korytach odwadniających wraz z obróbką papą termozgrzewalną w ilości 7szt. - dach D, - reperacja istniejącej instalacji odgromowej na dachu płaskim ( wymiana wsporników + uzupełnienie przewodów instalacji odgromowej z pręta ocynkowanego średnica 6mm + podkładki dystansowe + piony ) część wyższa i niższa dach D i dach F, - remont istniejących kominów wentylacyjnych murowanych polegający na reperacji tynków kat. III w ilości 58,11m2, oczyszczeniu, zabezpieczeniu farbą podkładową i przemalowaniu farbą nawierzchniową dwukrotnie 28szt. kratek metalowych, reperacja istniejących czapek betonowych wraz z zabezpieczeniem po wykonaniu napraw elastyczną powłoką wodoszczelną np. Ceresit CR 166 lub równoważną na powierzchni 58,11m2 - powyższe roboty dotyczą w całości dachu D, - wymiana istniejących drzwi zewnętrznych na nowe stalowe, ocieplone o wymiarach zewnętrznych 100x153cm, szt.1 - dach D, - demontaż starego zniszczonego sufitu podwieszanego wraz z ociepleniem w pomieszczeniu technicznym pod częścią wyższą dachu D i wywóz materiałów na zwałkę na odległość 15km + wykonanie nowego sufitu podwieszonego z ociepleniem , z wełny mineralnej gr. 10cm wraz z paroizolacją na ruszcie metalowym + obłożenie płytą gipsowo- kartonową pojedyńczo na powierzchni 36,30m2 - dach D. - wykonanie renowacji istniejącego pokrycia z papy masą asfaltowo- kauczukową na zimno ( 2 warstwy ) np. Dacholeum lub równoważna emulsja rozpuszczalnikowa, dach F1 - 650m², 2. Przy sporządzaniu oferty Wykonawca powinien posiłkować się ponadto załączonym przedmiarem robót oraz dokonać wizji lokalnej na dachach. Ze względu na specyfikę remontowanego obiektu tj. obiekt szpitalny pracujący w cyklu 24 godzinnym, Wykonawca winien uwzględnić utrudnienia w komunikacji jak i transporcie materiałów na dach D ( obiekt o wysokości 6-8 kondygnacji ) i wywóz materiałów z rozbiórki na poziom parteru. 3. Powyższy transport materiałów może odbywać się tylko wydzieloną windą po uprzednim uzgodnieniu ze służbami technicznymi Zamawiającego terminu i warunków korzystania ze wskazanego urządzenia dźwigowego. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty minimum 10 lat-bieg terminu gwarancji rozpoczyna sie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. 6. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (dział Techniczny), za uprzednim powiadomieniem. 7) Terminy wykonania zadania Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie nieprzekraczającym do dnia 30 listopada 2017r. licząc od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega, że bezwzględnym obowiązkiem wykonawcy jest rozpoczęcie i zakończenie robót od dachu na budynku D, a w następnej kolejności F. 8) Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 9) Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 3a. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 4b. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 1a, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8. Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 441577.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL-BUD Jacek Poleszak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 29
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Ciecierzyn
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 379688.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198102.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 462788.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.