eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przodkowo › Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018102-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Gmina Przodkowo: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.01 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałanie 10.01.01 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519140-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przodkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 000537148, ul. Kartuska 21, 83-304 Przodkowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 500 16 22, e-mail katarzyna.markowska@przodkowo.pl, faks 586851361.
Adres strony internetowej (url): www.bip.przodkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.) Modernizacja energetyczna Budynku Remizy OSP w Smołdzinie - zmiana źródła zasilania centralnego ogrzewania. Wykonanie przyłącza gazu ziemnego. - montaż gazowego kotła kondensacyjnego oraz nowych grzejników płytowych z regulacją temperatury - docieplenie dachu budynku wełną mineralną- grubość 15+5 cm. - wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę. - wymiana okien i naświetli z luksferów na stolarkę energooszczędną U=0,9 W/m2K w pomieszczeniach ogrzewanych - wymiana drzwi zewnętrznych starego typu i bramy garażowej na stolarkę energooszczędną U= 1,3 W/m2K. - docieplenie ścian zewnętrznych budynku. Styropian o współczynniku U= 0,031 W/mK i grubości 12 cm - wykończenie - tynk silikatowy. - docieplenie podcienia. Styropian o współczynniku U= 0,031 W/mK i grubości 18 cm - wykończenie - tynk silikatowy - ocieplenie części cokołowej ścian do wysokości 80 cm poniżej poziomu gruntu - styropian ekstrudowany o współczynniku U= 0,031 W/mK i grubości 12 cm - - wykończenie - tynk mozaikowy. - wymiana oświetlenia budynku 2.) Modernizacja energetyczna Budynku Szkoły w Czeczewie - ocieplenie obiektu od wewnątrz, - montaż nowych okien dachowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - renowację elewacji, - wymianę pokrycia dachowego, - budowę instalacji gazowej, - zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń, stworzenie nowych pomieszczeń sanitarnych oraz dobudowa zewnętrznej rampy dla osób niepełnosprawnych. - Wymiana oświetlenia budynku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.26.90 - Remont starych budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja energetyczna Budynku Remizy OSP w Smołdzinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 363021.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno-budowlane Andrzej Dzienisz
Email wykonawcy: dzieniszandrzej@gmail.com
Adres pocztowy: Borzestowska Huta 89a
Kod pocztowy: 83-335
Miejscowość: Borzestowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 445260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 445260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 445260.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja energetyczna Budynku Szkoły w Czeczewie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia 2 część przetargu nieograniczonego , na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity w Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późń. zmianami). Oferta firmy PRESTOL sp. z o.o. została odrzuca z powodu nie wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.