To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500017208-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Gmina Szamocin: Udzielenie Gminie Szamocin kredytu długoterminowego do wysokosci 2.100.000zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545505-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003083-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szamocin, Krajowy numer identyfikacyjny 57079104600000,
ul. Pl. Wolności
19,
64820
Szamocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 848 003, e-mail
sekretariat@gminaszamocin.pl, faks
672 848 065.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wokiss.pl/szamocinm/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Gminie Szamocin kredytu długoterminowego do wysokosci 2.100.000zł
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa Gminie Szamocin długoterminowego kredytu do wysokości 2 100 000 zł (słownie: dwamilionystotysięcy zł). Gmina przeznaczy kredyt na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Dostępność kredytu w trzech ratach: 1) 17 października 2017r. 700.000zł; 2) 15 listopada 2017r. 700.000zł; 3) 15 grudnia 2017r. 700.000zł. przelewem na rachunek bankowy Gminy Szamocin. 3. Spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych 15 dnia każdego miesiąca zaczynając od 15 stycznia 2018r. - kolejność rat : 12 rat w wysokości 10 000 zł każda, 24 raty w wysokości 15.000 zł każda, 24 raty w wysokości 33.000zł każda, 23 raty w wysokości 35.000 zł każda i 1 rata w wysokości 23.000 zł, z uwzględnieniem karencji do 15 stycznia 2018 r. Spłata odsetek nastąpi bez okresu karencji, ostatniego dnia każdego miesiąca. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę ostatniego dnia roboczego danego miesiąca przypadającego przed tym dniem. Obsługa kredytu będzie trwać do chwili całkowitej jego spłaty przez Zamawiającego. Termin zakończenia zamówienia określa się na 15 grudnia 2024r. w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do wcześniejszej spłaty kredytu. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego) powiększonej o oferowaną marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu prowizji przygotowawczej (Pp) w wysokości nieprzekraczającej 0,05% kwoty kredytu. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą (Pp) w wysokości wyższej niż 0,05% kwoty kredytu będą odrzucone. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 1M z dnia 30 czerwca 2017 r.; początek naliczania odsetek - 15 17 października 2017r. 5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę Skarbnika, obok podpisu Burmistrza, na wekslu i deklaracji wekslowej. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji . 6. Zamawiający zastrzega sobie: 1) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych kosztów, 3) odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne ostatniego dnia (roboczego) każdego miesiąca, począwszy od dnia otrzymania pierwszej transzy kredytu. 4) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego. 7. Wybrany Wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
335589
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Chodzieży
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
211579.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZAMOCIN
- Budowa sieci wodociągowej w m. Jaktorówko, Jaktorowo i Swoboda
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW GMINY SZAMOCIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
więcej: przetargi SZAMOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.