Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500016864-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Łomża: Wynajem maszyn i pojazdów wraz z obsługą operatorską dla potrzeb MPGKiM ZB.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17368-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 22572-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 55230-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Akademicka
22,
18400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
mpgkim@merinosoft.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): bip.mpgkim.lomza.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem maszyn i pojazdów wraz z obsługą operatorską dla potrzeb MPGKiM ZB.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajmie maszyn oraz pojazdów wraz z obsługą operatorską. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części, z których każda będzie oceniania oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, bądź na wybrane z nich. Cześć nr 1 - koparka o pojemności łyżki 1 m3, szacunkowa ilość: 150 godzin. Cześć nr 2 - koparko - ładowarka, szacunkowa ilość: 90 godzin. Część nr 3 - równiarka drogowa, szacunkowa ilość: 160 godzin. Cześć nr 4 - samochód samowyładowczy o pojemności skrzyni ładunkowej powyżej 15 m3, szacunkowa ilość: 140 godzin. Część nr 5 - kruszarka wraz z załadunkiem materiału, szacunkowa ilość: 4.000 m3. Część nr 6 - podnośnik koszowy, szacunkowa ilość: 380 godzin. Część nr 7 - samochód ciężarowy asenizacyjny, szacunkowa ilość: 100 transportów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale III SIWZ oraz wzorach umów - załącznik nr 6a i 6b do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45520000-8
Dodatkowe kody CPV:
60181000-8,
45510000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31 grudnia 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Koparka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
GRAVEL Sp. z o.o.,
,
Gałkówka 12,
18-413,
Miastkowo, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Koparko-ładowarka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.H.U. MARGO Mariusz Gosk,
,
Al. Legionów 152,
18-400,
Łomża, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Równiarka drogowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.H.U. MARGO Mariusz Gosk,
,
Al. Legionów 152,
18-400,
Łomża, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Samochód samowyładowczy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.H.U. MARGO Mariusz Gosk,
,
Al. Legionów 152,
18-400,
Łomża, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Kruszarka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
VMG Polska Sp. z o.o.,
,
ul. Mazura 18A,
02-830,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Podnośnik koszowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
GRAVEL Sp. z o.o.,
,
Gałkówka 12,
18-413,
Miastkowo, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Samochód asenizacyjny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
GRAVEL Sp. z o.o.,
,
Gałkówka 12,
18-413,
Miastkowo, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Rozszerzenie zakresu umowy (Część nr 4: Samochód samowyładowczy) poprzez zwiększenie ilości godzin pracy sprzętu o 68 godzin i wartości 6.800,00 zł netto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zwiększenia godzin pracy sprzętu (samochodu samowyładowczego) wynika ze zlecenia robót niemożliwych do przewidzenia w momencie szacowania i wszczynania postępowania przetargowego (zlecenia robót nastąpiło w lipcu 2017 r.).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
- Świadczenie usług w zakresie dźwigów, środków transportu oraz sprzętu ciężkiego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym Część I - V
- Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





