Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-22
Ogłoszenie nr 500016497-N-2018 z dnia 22-01-2018 r.
Katowice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 504406-N-2018
Data: 15/01/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej, Krajowy numer identyfikacyjny 69549100000,
ul. ul. Armii Krajowej
84,
40671
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 028 463, e-mail
dyrekcja@zspm.pl, faks
322 014 881.
Adres strony internetowej (url): http://zspm.pl/bip
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4.Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem
zamówienia jest: Dostawa urządzeń poligraficznych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych. Na
zamówienie składają się:
1) Trymer format A3 - 2 sztuki,
2) Trymer do druków wielkoformatowych min.
1370mm - 1 sztuka, 3) Zgrzewarka do graficznych wydruków wielkoformatowych- zgrzewarka do plandek,
banerów
, siatek mesh oraz innych termoplastycznych tkanin
technicznych - 1 sztuka, 4) Laminator do
wydruków wielkoformatowych min. 1370 mm - 1 sztuka, 5) Bigówka - zakres formatów papieru od 105 x 148
mm do 375 x 1050, sterowanie prac -panel dotykowy
, system pobierania arkuszy-podciśnieniowy podajnik- 1
sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz -specyfikacja
techniczna.
Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016 2)
W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty
transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby
Zamawiającego oraz koszty montażu urządzeń. Dostarczone urządzenia powinny być skręcone (zmontowane)
przez wykonawcę. W przypadku konieczności dokonania montażu przez zamawiającego, zamawiający obciąży
kosztami montażu wykonawcę. 3)
Szczegółowy zakres dostaw określa: a) Załącznik nr 1 do siwz
b) Istotne
postanowienia umowne / projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ)
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem
zamówienia jest: Dostawa urządzeń poligraficznych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych. Na
zamówienie składają się:
1) Trymer do przycinania materiałów(papier, zdjęcia, folia) format A3,przecięcie jednorazowo
do 9 arkuszy, miarki cięcia dla różnych rozmiarów materiałów - 2 sztuki
2) Trymer do druków wielkoformatowych(papieru, plakatów, fotografii) min. 1370mm, grubość cięcia do 10 arkuszy - 1 sztuka
3) Zgrzewarka do graficznych wydruków wielkoformatowych- zgrzewarka do plandek, banerów, siatek mesh oraz innych termoplastycznych tkanin technicznych. Wyświetlacz pokazujący aktualną oraz nastawianą temperaturę, regulacja prędkości jazdy, regulacja temperatury 50-500 stopni, regulacja mocy wydmuchiwanego powietrza- 1 sztuka
4) Laminator do wydruków wielkoformatowych min. 1120 mm, laminowanie na zimno i na ciepło oraz aplikacja wydruków bezpośrednio na płyty,- 1 sztuka
5 Bigówka listwowa- elektryczno-pneumatyczna lub elektryczno-mechaniczna, maksymalna szerokość arkusza 340mm, maksymalna długość arkusza 999 mm, system bigowania prowadnica plus matrix, listwa regulująca szerokości bigu w zależności od gramatury papieru, funkcje pracy ustawiane na panelu sterowania, pamięć wykonywanych prac - 1 sztuka,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz -specyfikacja
techniczna.
Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016 2)
W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty
transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby
Zamawiającego oraz koszty montażu urządzeń. Dostarczone urządzenia powinny być skręcone (zmontowane)
przez wykonawcę. W przypadku konieczności dokonania montażu przez zamawiającego, zamawiający obciąży
kosztami montażu wykonawcę. 3)
Szczegółowy zakres dostaw określa: a) Załącznik nr 1 do siwz
b) Istotne
postanowienia umowne / projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest:
Data:
2018-01-23, godzina:
10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Data:
2018-01-25, godzina:
11:30
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





