To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-22
Ogłoszenie nr 500015724-N-2018 z dnia 22-01-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500410-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 81111575800000,
ul. ul. Okrzei
6,
73110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 5771274, e-mail
tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl ; monika.marcinkiewicz@mpgk.stargard.pl, faks
91 5772128.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.stargard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZ-ZP-01/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa trumien: 1) Trumna dębowa (jasny dąb) - szacunkowa ilość szt. 30 2) Trumna dębowa (ciemny dąb) - szacunkowa ilość szt. 5 3) Trumna dębowa (średni dąb)- szacunkowa ilość szt. 5 4) Trumna dębowa (dzielona) - szacunkowa ilość szt. 125 5) Trumna sosnowa (jasna) - szacunkowa ilość szt. 5 6) Trumna sosnowa (średnio ciemna) - szacunkowa ilość szt. 5 7) Trumna sosnowa (ciemna) - szacunkowa ilość szt. 5 8) Trumna dębowa ponadwymiarowa - szacunkowa ilość szt. 100 9) Trumna olchowa (jasna) - szacunkowa ilość szt. 90 10) Trumna olchowa (średnio ciemna) - szacunkowa ilość szt. 5 11) Trumna olchowa (ciemna) - szacunkowa ilość szt. 5 12) Trumna kremacyjna (sosnowa) - szacunkowa ilość szt. 80 13) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 80 cm - szacunkowa ilość szt. 20 13) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 100 cm - szacunkowa ilość szt. 10 14) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 120 cm - szacunkowa ilość szt.10 15) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 150 cm - szacunkowa ilość szt. 10 16) Trumna biała (sosnowa) od 75 do 85 cm - szacunkowa ilość 5 szt. 17) Trumna biała (sosnowa) 150 cm - szacunkowa ilość 5 szt. 18) Krzyż dębowy - szacunkowa ilość szt. - 380 19) Postument dla Świadków Jehowy dębowy - szacunkowa ilość szt. - 5 20) Drewniana obudowa na grób - szacunkowa ilość szt. 55 2. Wynagrodzenie końcowe może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego nie więcej niż o 30% w każdej z kategorii zamawianych towarów. W przypadku mniejszej ilości dostaw niż nieokreślone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia. Z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, Wykonawca może także dokonywać przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami zamawianych towarów, nie więcej jednak niż o 30% w stosunku do ilości podanych w każdej z kategorii opisanych powyżej. 3. Wszystkie koszty i ryzyka związane z realizacją dostawy oraz załadunkiem i rozładunkiem ponosi Wykonawca. Miejsce dostawy przedmiotu umowy - Zakład Pogrzebowy MPGK Sp. z o.o., ul. Spokojna 6, 73-110 Stargard. 4. Wymagania dodatkowe 1) Do każdej oferty należy złożyć zdjęcie/katalog oferowanych trumien/krzyży/obudów, których autentyczność zostanie potwierdzona przez Wykonawcę; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym; 3) Termin dostaw: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (nawet 1 szt. trumny) maksymalnie do 24 godziny od momentu złożenia zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem/faksem. 4) Koszty dostaw ponosi Wykonawca. 5) Stwierdzone wady w trakcie odbioru w dostarczonym przedmiocie umowy należy zrealizować bez stwierdzonych wad przy najbliższej dostawie towarów zgodnie z przedmiotem umowy. 6) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. W okresie gwarancji Wykonawca będzie usuwał wady przedmiotu umowy w terminie do 5 dni od dnia ich zgłoszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.29.61.00 - Trumny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
300100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP BIMAR Adam Bieczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
369123.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi STARGARD »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





