eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary - Banachy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-21

Ogłoszenie nr 500015385-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.

Powiat Niżański: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary - Banachy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549930-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500005295-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Niżański, Krajowy numer identyfikacyjny 83040919800000, ul. Pl. Wolności 2, 37400 Nisko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 412 057, e-mail gm@powiat-nisko.pl, faks 158 412 700.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-nisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary - Banachy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GM.272.36.2017.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacji zadania pn: "Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary - Banachy". Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1048R Zdziary - Banachy na rzece Kurzynka polegająca na przebudowie mostu na rzece Kurzynka JNI 01003538. Charakterystyczne parametry techniczne istniejącego obiektu: 1) Obiekt mostowy stan istniejący: - most jest obiektem trzyprzęsłowym o schemacie statycznym przęseł wolnopodpartych, - łączna długość obiektu 21,58 m, - przekrój poprzeczny belkowo płytowy składający się z 19 dźwigarów żelbetowych, - szerokość całkowita pomostu 10m w tym dwa chodniki po 0,9 m, jezdnia 7,6 m. Charakterystyczne parametry techniczne projektowanego obiektu: 2) Obiekt mostowy stan projektowany: - długość mostu ( w krawędziach ustroju nośnego) 21,58 m, - szerokość całkowita 10,00 m, - pasy komunikacyjne szerokości: Jezdnia 7,15m oraz chodnik lewostronny o szerokości 1,50 liczonej z opaską, - kąt pomiędzy podporami a osią podłużną obiektu 64,0°, - obiekt w klasie nośności B, po którym do ruchu dopuszczone zostaną pojazdy o masie do 40 ton. Ustrój nośny: Projektowany ustrój nośny planuje się wykonać z mostowych desek sprężonych wykonanych według katalogu "Zespolone mosty płytowe z belek strunobetonowych, Transprojekt Warszawa 2004 r. " Na obiekcie zaprojektowano całkowitą wymianę wyposażenia (chodnik, jezdnia, barieroporęcze) oraz wymianę konstrukcji nośnej. Przyczółki: Zaprojektowano rozebranie ścianek zaplecznych oraz wykonanie nowych. Przewidziano również rozebranie istniejących skrzydełek i wykonanie nowych. Korpusy przyczółków oraz skrzydełka przewidziano do naprawy. Filary: Ze względu na zły stan betonu i brak wymaganej otuliny zbrojenia oczepy filarów zostaną rozebrane pozostawiając główne pręty zbrojenia. Rozebrane oczepy zostaną odtworzone. Łożyska: Ustrój obiektu jest podparty na 4 podporach. Przewidziano połączyć ustrój z oczepami filarów tworząc węzły. Na końcach ustroju będzie on oparty na podkładkach elastomerowych zapewniających możliwość przemieszczeń w wymaganym zakresie. Dylatacje: Zaprojektowano dylatacje szczelne bitumiczne. Powłoki antykorozyjne. Po oczyszczeniu wszystkich powierzchni betonowych zaprojektowano niezbędne naprawy i wypełnienie ubytków zaprawami PCC. Odwodnienie: Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe. Woda deszczowa będzie zbierana przez łapacze a następnie odprowadzana na trawistą skarpę. Umocnienie stożków: Przewidziano umocnienie stożków prefabrykatami ażurowymi. Nawierzchnie: - na moście - Przewidziano dwie warstwy bitumiczne, dolną z betonu lanego gr. 5 cm i górną warstwę gr. 4 cm SMA. - na dojazdach do mostu - 30 cm podbudowy z klińca #0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, - 8 cm podbudowa z betonu asfaltowego, - 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, - 4 cm warstwa ścieralna z SMA. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie przejazdu przez rzekę Kurzynkę po ułożeniu płyt drogowych (jeżeli będzie to możliwe i stan wód będzie na to pozwalał) oraz wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych i jednośladów. Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez Inspektora nadzoru. 3. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 4. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji i sztuki budowlanej takie jak m.in. prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. 5. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło został wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 6. Dokumentacja, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 8. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane(Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 10. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 11. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 11.1 Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach ( tj. przeznaczenie, funkcjonalność, wytrzymałość, wielkość, materiały, strukturę, bezpieczeństwo). 11.2 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. 11.3 Wszelkie materiały i urządzenia ( produkty) pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i użytkowe jakim muszą one odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzór jakościowy i użytkowy. 11.4 Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów itp. Wprowadzenie nazw producenta ma na celu jedynie w sposób przykładowy określić poziom wymagań Zamawiającego w stosunku do danego produktu. Każdy produkt wskazany przez Wykonawcę o parametrach wskazanych przez Zamawiającego lub wyższych zostanie uznany przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zastosować produkty równoważne Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów dotyczących tych produktów. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 11.5 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 12. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): roboty mostowe. 12. 1 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 12 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 12.7. 12.2 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 12, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 12, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w ust. 12. 12.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 12 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię umów o pracę zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcę z pracownikami. 12.4 Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 12. 12.5 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 12.2 lub 12.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 2 pkt 1 lit. j wzoru umowy. 12.6 W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 12.2, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 12.3 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca - w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w ust. 12.3 dla drugiego wezwania lub upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust. 12.2. 12.7 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 12, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 12.2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 808533.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane STALMOST Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@stalmost.pl
Adres pocztowy: ul. 1 - go Sierpnia 12
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 797000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 797000,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1104202,84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.