To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-18
Ogłoszenie nr 500014869-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.
Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu: Dostawa doposażenia dla szkół/placówek w projekcie "Zawodowy Dolny Śląsk" - pomoce naukowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Zawodowy Dolny Śląsk" - projekt współfinansowany przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551412-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 931934644,
ul. ul. Skarbowców
8a,
53-025
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 726 27 16, e-mail
bronislaw.strugala@dodn.dolnyslask.pl, faks
713 731 165.
Adres strony internetowej (url): www.dodn.dolnyslask.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa doposażenia dla szkół/placówek w projekcie "Zawodowy Dolny Śląsk" - pomoce naukowe
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-03/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla szkół i placówek zawodowych na Dolnym Śląsku w ramach projektu "Zawodowy Dolny Śląsk". Zakup odpowiedniego wyposażenia jest niezbędny do prawidłowej realizacji projektu oraz osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników projektu. Wnioskodawcą jest Województwo Dolnośląskie. Projekt jest realizowany w partnerstwie z: Powiatem Bolesławieckim, powiatem Dzierżoniowskim, Powiatem Kamiennogórskim, Powiatem Kłodzkim, Powiatem Lubańskim, Powiatem Oleśnickim, Powiatem Polkowickim, Powiatem Strzelińskim, Powiatem Średzkim, Powiatem Świdnickim, Powiatem Wałbrzyskim, Powiatem Wołowskim, Powiatem Ząbkowickim, Gminą Jelenia Góra, Gminą Legnica, Gminą Wałbrzych, Gminą Wrocław, Politechniką Wrocławską i Dolnośląskim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części i dopuszczał możliwość składania ofert częściowych. Cześć 1: artykuły z zakresu logistyki, część 2: urządzenia mechaniczne i elektryczne, część 3: pomoce edukacyjne, część 4; urządzenie elektroniczne, część 5: sprzęt dydaktyczny, część 6: oprogramowanie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30216000-6, 30216110-0, 31110000-0, 31600000-2, 31700000-3, 38410000-2, 39131000-9, 39162100-6, 44510000-8, 48700000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Artykuły z zakresu logistyki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie przepisów art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - unieważniono w związku z brakiem ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Urządzenia mechaniczne i elektryczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - unieważniono w związku z brakiem ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pomoce edukacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 24 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Urządzenie elektroniczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 24 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprzęt dydaktyczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16251.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Micro" Marek kowalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19 988,73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: oprogramowanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NBIT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1845,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu z podziałem na 4 pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chińskiej 14a i 14b we Wrocławiu
- Usługa cateringowa posiłków dla uczestników wojewódzkich ćwiczeń specjalistycznych Państwowej Straży Pożarnej
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Zakup 4 szt. samochodów osobowych na potrzeby DSDiK we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja wyposażenia Publicznej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kowalewie Pomorskim"
- Zakup wyposażenia do pracowni weterynaryjnej
- Dostawa sprzętu TIK dla Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi w ramach Projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0211/24, pn. "Dobry start - wsparcie Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi"
- Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Goślinowie: zestaw mebli, kącik wyciszeń, wyposażenie gabinetów specjalistycznych.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.