To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-18
Ogłoszenie nr 500014693-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Dostawa do siedziby kupującego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541781-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001651-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000,
ul. ul. Śmidowicza
69,
81-127
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 262 537, e-mail
a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks
261 262 963.
Adres strony internetowej (url): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do siedziby kupującego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):58/ZP/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część I: komputery stacjonarne, monitory, drukarki, skanery, router część II: komputery przenośne, tablety część III: projektory, urządzenia wielofunkcyjne część IV: tablica interaktywna część V: kopiarki część VI: oprogramowanie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30211100-2, 33195100-4, 30232110-8, 38520000-6, 32413100-2, 30213100-5, 30213200-7, 38652100-1, 32322000-6, 30121430-6, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: komputery stacjonarne, monitory, drukarki, skanery, router |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
151681
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Grzegorz Kociumbas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147383
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: komputery przenośne, tablety |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na część II nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: projektory, urządzenia wielofunkcyjne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37216.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3V Tomasz Wnuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53505
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: tablica interaktywna |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na część IV nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: kopiarki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14900
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A3-Telekom Jerzy Piwowarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18081
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: oprogramowanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14441.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12212.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dzierżawa kserokopiarek na potrzeby Urzędu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





