eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywna dostawa worków na odpady segregowane do siedziby MPGK Sp. z. o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-17

Ogłoszenie nr 500014411-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Sukcesywna dostawa worków na odpady segregowane do siedziby MPGK Sp. z. o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555500-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27013532800000, ul. ul. Obroki 140, 40833 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3587657, 3587645, e-mail info@mpgk.com.pl, faks 323 587 661.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa worków na odpady segregowane do siedziby MPGK Sp. z. o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Sukcesywna dostawa worków na odpady segregowane do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140" - przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania. Zadanie nr 1: worki HD-PE na odpady z tworzyw sztucznych w ilości: 150 000 szt. Zadanie nr 2:worki LD-PE na odpady ze szkła w ilości: 60 000 szt. oraz LD-PE na odpady ulegające biodegradacji w ilości: 180 000 szt. Zadanie nr 1 Worki na odpady z tworzyw sztucznych:Worki foliowe HD-PE w kolorze żółtym, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości bez konieczności otwierania worka. Wymiary 0,70 m x 1,05 m i pojemności 120l, grubość 0,027 mm. Zgrzew boczny, wytrzymałość na rozerwanie 20 kG - sprawdzana poprzez wypełnienie worka ciężarem 20 kG i zawieszenie na taśmie. Worki powinny posiadać taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu w górnej części worka. Worki muszą być konfekcjonowane w rolkach po 10 szt w jednej rolce. Nadruk czarny 1- kolorowy, 1- stronny, potrójny ( raport co 35 cm). Treść nadruku : Logo MPGK wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. 40- 833 Katowice, ul. Obroki 140. Worek przeznaczony na: TWORZYWA SZTUCZNE Wrzucamy :- butelki (PET-y), skrzynki i inne opakowania, plastikowe nakrętki, zgniecione plastikowe opakowania po napojach i olejach spożywczych, zgniecione opakowania po kosmetykach i chemii gospodarczej, plastikowe worki,torebki i reklamówki, folie, plastikowe koszyki po owocach, pojemniki po wyrobach garmażeryjnych, styropian oraz opakowania wielomateriałowe np. kartony po mleku i sokach. Nie wrzucamy: - opakowania po olejach przemysłowych, sprzęt AGD, twardych plastików, rur kanalizacyjnych, paneli, baterii, produktów z materiału PCV, gumy, oraz zużytych strzykawek. Tak posegregowane odpady odbierane będą przez służby MPGK Sp. z o.o. 40-833 Katowice, ul. Obroki 140, tel. 32 / 358 76 06, 358 76 07, 358 76 11, e-mail : info@mpgk.com.pl, Zadanie nr 2 a) Worki na odpady szklane, Worki foliowe LD-PE w kolorze zielonym, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości bez konieczności otwierania worka. Wymiary worka 0,90 m x 0,50 m, grubość 0,050 mm i pojemność 80 l. Zgrzew boczny, wytrzymałość na rozerwanie 25 kG - sprawdzana poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kG i zawieszenie na taśmie.Worki powinny posiadać taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu w górnej części worka. Worki muszą być konfekcjonowane w rolkach po 10 szt w jednej rolce. Treść nadruku : Logo MPGK wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. 40- 833 Katowice, ul. Obroki 140. Nadruk czarny 1- kolorowy, 1- stronny, potrójny ( raport co 35 cm). Worek przeznaczony na szkło, Uwaga ! proszę nie tłuc szkła.Wrzucamy : - kolorowe i białe butelki, słoiki po napojach i żywności bez zanieczyszczeń innymi materiałami np. metalami, szklane opakowania np. po kosmetykach, Nie wrzucamy : - szkła zbrojonego, lustra, szkła samochodowego , szkła cieńkiego szklanek , kieliszków, szkła okiennego żarówek , świetlówek, lamp fluoroscencyjny, cneonówek, lamp jarzeniowych, porcelany,zniczy, talerzy, doniczek, fajansu, szkła nietłukącego typu "ARCOROC". Tak posegregowane odpady odbierane będą przez służby MPGK Sp. z o.o.40-833 Katowice, ul. Obroki 140, tel. 32/35876 11, 358 76 12, 358 76 07 e-mail : info@mpgk.com.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18930000-7


Dodatkowe kody CPV: 19520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sipeko Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sipeko@sipeko.pl
Adres pocztowy: Makowisko 162
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51660.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51660.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sipeko Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sipeko@sipeko.pl
Adres pocztowy: Makowisko 162
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107010.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107010.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.