eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Bór › Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Medycznego w ramach projektu"Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-17

Ogłoszenie nr 500014323-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.

Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Medycznego w ramach projektu: "Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 20142020 Oś Priorytetowa nr 2 "Technologie informacyjno­komunikacyjne" Działanie nr 2.1. "E­usługi publiczne" Poddziałanie nr 2.1.1. "E­usługi publiczne konkursy horyzontalne"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545779-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004347-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze, Krajowy numer identyfikacyjny 29398200000, ul. ul. Parkowa 8, 58379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8450125, 74 8450124, e-mail inwestycje@zlo.czarnybor.pl, faks 748 450 290.
Adres strony internetowej (url): www.zlo.czarnybor.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Medycznego w ramach projektu: "Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZLO/ZP/5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienie obejmuje dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) - część biała (medyczna) obejmujące: 1. Dostawa i wdrożenie ZSI - część biała (medyczna): Oferowany ZSI musi być systemem w pełni zintegrowanym, działającym na jednym motorze bazy danych, obejmującym i zapewniającym pracę w następujących obszarach funkcjonalnych: Część medyczna: o Izba Przyjęć o Oddział o Poradnia o Pracownia diagnostyczna o Zlecenia medyczne o Rehabilitacja o Apteka o Apteczki oddziałowe o Dystrybucja leków o Zakażenia szpitalne o Rozliczenia z NFZ o Kolejki oczekujących o e-Usługi o Elektroniczna dokumentacja medyczna o Administrator systemu 2. Dostawa bazy danych na potrzeby ZSI - część biała (medyczna) 3. Przeniesienie danych z systemów Zamawiającego do ZSI 4. Przeszkolenie personelu Zamawiającego 5. Świadczenie usług gwarancyjnych dla wdrożonego systemu oraz szkolenia użytkowników wdrożonego systemu. Dostarczony system ma umożliwiać przepływ wszystkich informacji medycznych związanych z przebiegiem leczenia każdego pacjenta oraz tworzenia wszelkich zestawień i raportów. Opis wymagań ogólnych oraz wymagań szczegółowych wobec Systemu i procesu jego wdrożenia, w tym zakres i formę szkoleń personelu przedstawiony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Podane w SIWZ nazwy własne produktów, producenta, wskazania modeli służą jedynie określeniu odpowiedniego standardu (rodzaju), a nie wskazują na konkretne rozwiązani Wymagany okres gwarancji na dostarczony ZSI - minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu wdrożenia systemu oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zgodnie z nomenklaturą CPV na przedmiot zamówienia składają się: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48600000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne, 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia, 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu. Uwaga: Zamawiający informuje, iż wszczął oddzielne postępowanie przetargowe na wykonanie robót budowlanych oraz dostawę sprzętu informatycznego, które są składową realizowanego projektu (opis tych postępowań zawiera Załącznik Nr 7 niniejszej SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 48600000-4, 72000000-5, 80500000-9, 72253200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: medhub sp. z o.o.
Email wykonawcy: agnieszka.smuszkiewicz@medhub.pl
Adres pocztowy: ul. Szyperska 14
Kod pocztowy: 61-754
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182040,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182040,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220170,0
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.