eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymań › Dowóz uczniów i wychowanków do Szkoły Podstawowej w Rymaniu z Filiami w Dębicy, Drozdowie i Starninie w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-17

Ogłoszenie nr 500014225-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.

Gmina Rymań: Dowóz uczniów i wychowanków do Szkoły Podstawowej w Rymaniu z Filiami w Dębicy, Drozdowie i Starninie w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551556-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rymań, Krajowy numer identyfikacyjny 54027400000, ul. ul. Szkolna 7, 78125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 583 127, e-mail ug@ryman.home.pl, faks 943 583 151.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów i wychowanków do Szkoły Podstawowej w Rymaniu z Filiami w Dębicy, Drozdowie i Starninie w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i wychowanków do Szkoły Podstawowej w Rymaniu z Filiami w Dębicy, Drozdowie i Starninie w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019. Dowóz uczniów i wychowanków będzie odbywał się od poniedziałku do piątku każdego tygodnia , w dni nauki szkolnej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46 poz. 432 z późniejszymi zmianami). Dowóz i odwóz uczniów wykonywany będzie do Szkoły Podstawowej w Rymaniu z oddziałami gimnazjalnymi, z Filiami z Dębicy, Drozdowie i Starninie. Uczniowie dowożeni będą do poszczególnych szkół najpóźniej do: - godz. 7.40 do Szkoły Podstawowej w Rymaniu, - godz. 7.50 do Szkoły Filialnej w Dębicy, - godz. 8.05 do Szkoły Filialnej w Starninie, - godz. 7.55 do Szkoły Filialnej w Drozdowie. Po zakończonych zajęciach uczniowie i wychowankowie odwożeni będą w godz. od 12.30 do godz. 16.00.Przewidywany opis tras autobusów stanowi załącznik nr 1 do niniejszego dokumentu. Szczegółowe godziny dowozu i odwozu dzieci zostaną uzgodnione z Wykonawcą, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia, po sporządzeniu planu lekcji. Warunki przewozu: 1. Przewóz uczniów i wychowanków będzie realizowany na podstawie biletów miesięcznych. 2. Zamawiający do 25 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa będzie świadczona przekaże imienne listy uczniów i wychowanków uprawnionych do przewozu na poszczególnych trasach, przygotowane przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Rymaniu i zatwierdzone przez Zamawiającego. Brak listy w wyznaczonym terminie będzie oznaczał, że lista uczniów i wychowanków objętych dowożeniem nie ulega zmianie w stosunku do miesiąca poprzedniego. 3. Listy, o których mowa w pkt. 2 będą podstawą do ustalenia wynagrodzenia w danym miesiącu. 4. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2017/2018 i 2018/2019 może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów i wychowanków, Wykonawca musi zapewnić im dowóz na warunkach określonych w ofercie. Z tytułu zmniejsza ilości dowożonych dzieci, Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 5. Przewóz uczniów i wychowanków będzie realizowany w oparciu o rozkład jazdy opracowany przez Dyrektora Szkoły wspólnie z Zamawiającym. Każdorazowa zmiana rozkładu wymaga uprzedniego uzgodnienia przez strony umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczniom i wychowankom korzystającym z usług objętych niniejszym Zamówieniem, opiekę opiekunów podczas dowozów i odwozów, odpowiednie warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące oraz należną obsługę. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zdrowie przewożonych uczniów. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonych usług. 9. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiedniego taboru środka transportu, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwe do charakteru przewozu oznakowanie, z aktualnym ubezpieczeniem OC i NW oraz aktualnymi badaniami technicznymi. 10. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zatrudnić na podstawie umowy o pracę: kierowców z pełnymi kwalifikacjami oraz opiekunów. 11. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy. 12. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w przewozach wskutek działania siły wyższej takiej jak gołoledź, zaspy śnieżne i inne okoliczności niezależne od Wykonawcy. 13. W przypadku niewykonania kursu dowozu lub odwozu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, zapewni on niezwłocznie zastępczy środek transportu spełniający wymogi do transportu osób w celu prawidłowego wykonania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 432095.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo PKS Gryfice Sp. zo.o.
Email wykonawcy: przewozy@pksgryfice.com.pl
Adres pocztowy: Słudwia
Kod pocztowy: 72-310
Miejscowość: Płoty
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284029.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284029.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 436245.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 432095.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284029.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284029.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 436245.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.