To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-18
Ogłoszenie nr 500014114-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: Usługa minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych "Systemu informacji prawnej" i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 97/WZŻ/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633116-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500080810-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051,
ul. ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+4871 365 03 46, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
+4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych "Systemu informacji prawnej" i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 97/WZŻ/2017
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania ZP- 97/WZŻ/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych "Systemu informacji prawnej" i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 97/WZŻ/2017 Wymagana funkcjonalność. Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy, udzieli dostępu do elektronicznej bazy danych Systemu Informacji Prawnej oraz modułów (tzw. eksperckich) specjalistycznych w trybie on-line. - w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych SIP i modułów specjalistycznych, 24h/dobę i 7 dni w tygodniu przez cały okres obowiązywania umowy. Dostęp musi być możliwy bez względu na adres IP, z którego następuje połączenie. - dostęp do SIP będzie możliwy dla 30 indywidualnych kont użytkowników - Wykonawca udostępni Zamawiającemu 1 konto administracyjne, z uprawnieniami umożliwiającymi dodawania bądź edycję kont użytkowników, w tym określanie poziomu dostępu do poszczególnych modułów SIP. Minimalne wymagania względem bazy SIP Baza SIP musi zawierać : 1) bazę aktualnych aktów prawnych, w tym prawa europejskiego. 2) bazę aktualnych aktów prawa miejscowego. 3) Aktualizowany na bieżąco zbiór komentarzy do aktów prawnych. 4) dostęp do poszukiwanego orzecznictwa oraz obszerną bazę orzeczniczą. 5) Kalendarium aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych oraz ustaw wygasających lub zmienianych, aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych musi obejmować akty prawne publikowane w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim. 6) Roczniki pozwalające odnaleźć akt prawny z uwzględnieniem wydań archiwalnych i bieżących. 7) bazę dzienników resortowych. 8) treść aktów prawnych oraz metryki z Dzienników Urzędowych i Monitorów Polskich od 1918 roku. Zamawiający dopuszcza skan treści aktów prawnych z okresu międzywojennego. 9) Zamawiający oczekuje dostarczenia dokumentu licencyjnego w terminie 14 dni po podpisaniu umowy. System Informacji Prawnej musi umożliwiać dostęp do modułów/komentarzy specjalistycznych (tzw. eksperckich) : 1) Komentarz Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych 2) Komentarz Prawo Zamówień Publicznych Dostęp do modułów specjalistycznych musi być możliwy w tzw. trybie eksperckim, tj. z możliwością zadawania pytań specjalistom w zakresie tych przepisów i otrzymywania odpowiedzi. Wykonawca w ramach dostępu do modułów eksperckich, umożliwi Zamawiający zadanie do 150 pytań z obu dziedzin prawa (Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - 75 pytań, Prawo Zamówień Publicznych - 75 pytań) przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zadawania pytań specjalistom Zamawiający oczekuje udzielenia odpowiedzi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę ale nie dłużej niż 7 dni roboczych liczonych od dnia zadania pytania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48610000-7
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wydawnictwo C.H. Beck sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8610.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego układu zasilania niskiego napięcia obiektu Sceny Głównej Teatru Polskiego we Wrocławiu
- Remont budynku przy ul. Piekarskiej 3 i 3A we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- Remont chodników i ciągów pieszo-jezdnych na terenach gminy Wrocław, będących w zarządzie ZZK - 2 ZADANIA.
- Zakup i dostawa samochodów.
- Dostawa ranibizumabu dla wcześniaków i innych leków oraz środków kontrastowych
- Świadczenie usługi odbioru i wywozu nieczystości, czyszczenie wpustów ulicznych, awaryjne czyszczenie i inspekcja TV sieci kanalizacyjnych z podziałem na 3 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie
- Dostawa zestawów komputerowych (laptop, monitor wraz z akcesoriami), oprogramowania biurowego, drukarek przenośnych z torbą, dysków twardych dedykowane do NAS dla WIOŚ w Bydgoszczy
- "Zakup wyposażenia serwerowni i oprogramowania dla zapasowego miejsca pracy (serwer, oprogramowanie, macierz dyskowa, przełącznik sieci LAN, UPS, szafa RACK)"
- Wdrożenie systemu zarządzania logami
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zatory
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





