To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-17
Ogłoszenie nr 500013973-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna: Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium WSSE w Gorzowie Wlkp. ed. II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527126-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 97207-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zielonej Górze powierzyła przeprowadzenie postępowania Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp., która przeprowadziła postępowanie w imieniu własnym i Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zielonej Górze.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 58686200000,
ul. ul. Adama Mickiewicza
,
66400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 226 057, e-mail
zamowienia@wsse.gorzow.pl, faks
957 224 652.
Adres strony internetowej (url): http://wsse.gorzow.pl/bip/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium WSSE w Gorzowie Wlkp. ed. II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OATZP.272.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaopatrzenie laboratorium polegające na sukcesywnych dostawach (zgodnie z podanym harmonogramem) odczynników laboratoryjnych, chemicznych, szkła laboratoryjnego, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz produktów z tworzyw sztucznych, aparatury analitycznej, czynników diagnostycznych oraz środków dezynfekcyjnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV: 33694000-1, 33696500-0, 33695000-8, 33793000-5, 38437000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na część zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty . |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
872.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Merck Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
941,76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4790.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Argenta Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5173,20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4443.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek Biomed S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4798,44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa testów analitycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dostawa czynników diagnostycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Dostawa czynników diagnostycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26497.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Argenta Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28706,44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: CZĘŚĆ. 11a Dostawa czynników diagnostycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Dostawa czynników diagnostycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Dostawa czynników diagnostycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Dostawa czynników diagnostycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Dostawa pozostałych produktów innych niż terapeutyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1657.66
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mediplus Krzysztof Wypych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1790,27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Dostawa pozostałych produktów innych niż terapeutyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Dostawa szkła |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15269.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem Grupa Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18781,59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Dostawa czynników diagnostycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25764.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Biomex
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27825,16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Dostawa pojazdu dostawczego typu furgon dla Urzędu Miasta w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja systemu oświetleniowego w Teatrze im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim
- Dostawa i wymiana dźwigów osobowych/wind panoramicznych w istniejącym szybie windowym w budynku głównym Biblioteki
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych dekarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników do wykonywania do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do Laboratorium Analitycznego SZPZLO Warszawa-Wawer
- Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia dla Ochotniczych Straży Pożarnych w Żorach
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Najem analizatora do bezpośredniej identyfikacji drobnoustrojów z materiału klinicznego metodą multiplex PCR z testami oraz podłoża stałe do hodowli prątków gruźlicy
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.