To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-17
Ogłoszenie nr 500013336-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: INFORMATYZACJA ORAZ WDROŻENIE E-USŁUG W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH - część IV: Modernizacja sprzętu medycznego - skanera CR 850
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Informatyzacja oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej II "Wzrost e-potencjału Mazowsza" dla Działania 2.1 "E-USŁUGI" Poddziałanie 2.1.1 "E-USŁUGI DLA MAZOWSZA", typ projektów: "e-zdrowie" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.02.01.01-14-2764/15
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636962-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 67014001500000,
ul. ul. Sienkiewicza
29,
26670
Pionki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 121 866, e-mail
e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl, faks
486 121 381.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzzozpionki.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: forma prawna: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
INFORMATYZACJA ORAZ WDROŻENIE E-USŁUG W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH - część IV: Modernizacja sprzętu medycznego - skanera CR 850
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP - 27/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, uruchomienie sprzętu medycznego służącego do ucyfrowienia RTG dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach oraz integracja z systemem informatycznym Zamawiającego. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość usług lub określenie zapotrzebowania i wymagań: modernizacja posiadanego skanera CR 850 zainstalowanego i użytkowanego w Pracowni RTG Zamawiającego - 1 szt, uczestnictwo Wykonawcy przy integracji z systemem PACS/RIS/HIS działającym u Zamawiającego w zakresie przesyłania zdjęć RTG do systemu PACS/RIS/HIS i odbierania na zmodernizowanym skanerze zleceń z systemu HIS działającego u Zamawiającego. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 Pzp. Jeżeli użyto określeń wskazujących pośrednio lub bezpośrednio znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy - lub równoważny - co oznacza produkty takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, zapewniające możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego a więc służące celom przypisanym do przedmiotu zamówienia. Zasady równoważności: - zobowiązanie proponowane w ofercie wykonawcy musi pozostawać w zgodności z zobowiązaniem określonym w specyfikacji, co oznacza, że rozwiązanie równoważne należy tak dobrać aby spełniało parametry techniczne i funkcjonalności użytkowe wskazane przez zamawiającego w SIWZ, załączniku opisującym przedmiot zamówienia i wzorze umowy, - rozwiązanie równoważne charakteryzuje się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji dot. opisu przedmiotu zamówienia i wzorze umowy, - równoważny przedmiot zamówienia powinien potwierdzać w pełni przydatność wyrobu do zamierzonego stosowania i poziom jakości. Opis przedmiotu zamówienia nie prowadzi do uprzywilejowania jakiegokolwiek/ konkretnego wykonawcy lub do wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. W sytuacji gdy zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji i systemów referencji technicznych, a wykonawca oferuje produkt, który nie spełnia wymogów zamawiającego w ww. zakresie, na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowany produkt jest równoważny i spełnia oczekiwania zamawiającego. Nie określa się wymagań w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art.29 ust.3a Pzp. Przedmiot zamówienia jest przeznaczony do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, w związku z czym uwzględnia się wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126016.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMI - MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
178350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont ulicy Ciepłowniczej w Pionkach o długości 485 m
- Modernizacja magazynu oraz doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





