eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego, obejmującego demontaż, odbiór, pakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013330-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Powiat Kaliski: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego, obejmującego demontaż, odbiór, pakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Św. Józefa 5, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego, obejmującego demontaż, odbiór, pakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.4.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakres prac zamówienia obejmuje demontaż wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych wskazanych przez Zamawiającego znajdujących sie na terenie Powiatu Kaliskiego, zapakowanie, zważenie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego na miejsce unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zamawiający przewiduje do usunięcia odpady w ilości 50,80 Mg. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami, m.in.: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z późn. zm.), b) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71 poz.649), c) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 162 poz.1089), d) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216 poz.1824), e) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r., Nr 8 poz. 31), f) regulaminem wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego w roku 2017 - zatwierdzonym uchwałą Nr 913/2017 Zarządu Powiatu Kaliskiego z dnia 25 stycznia 2017r. w sprawie ustalenia Regulaminu wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego w roku 2017. 3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji). 4.Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1)W celu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: pracowników fizycznych, kierowców środków transportu i operatorów maszyn i urządzeń. 2) Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, pisemne oświadczenie wskazujące, że ww. czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę, stanowiska oraz wymiaru etatu. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) w przypadku nie złożenia dokumentu, o którym mowa w ppkt 2), Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty brutto określonej w § 5 Istotnych postanowień umowy, b) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa w ppkt 2), zatrudnienia osób na umowę o pracę na żądanych stanowiskach, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty brutto o której mowa w § 5 Istotnych postanowień umowy, za każdą niewykazaną osobę, c) za oddelegowanie do wykonywania prac wskazanych w ppkt.1) osób nie zatrudnionych na podstawie umów o pracę - w wysokości 1,0 % kwoty brutto, o której mowa w § 5 Istotnych postanowień umowy, za każdy stwierdzony przypadek, d) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, e) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Kod i nazwa zamówienia - według Wspólnego Słownika Zamówień 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 45262660-5 - Usuwanie azbestu 6. Wykonawca powinien spełnić warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z poźn. zm.) lub ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2016r. poz. 1987 z późn. zm.). b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. c) zdolności technicznej lub zawodowej; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: - W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie min. 1 usługę w zakresie demontażu, odbioru, pakowania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest o wartości min. 40 000, 00 zł brutto. - Dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do transportu materiałów niebezpiecznych wyposażonych w własny system załadowczy oraz wagę do ważenia odbieranych odpadów. - Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zostały przeszkolone w zakresie bezpiecznego wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia. - Posiada co najmniej jedno składowisko odpadów niebezpiecznych mające odpowiednie dopuszczenie w zakresie składowania odpadów zawierających azbest lub posiada umowę z właścicielem takiego składowiska na odbiór odpadów zawierających azbest.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 45262660-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23876.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "EURO-GAZ" Łój, Wierzbicka, Nawrot, Wierzbicki - Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zagórsko ul. Leśna 48
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Nowiny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25786,08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25786,08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25786,08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) dotychczasowemu wykonawcy usługi. Zamówienie przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowa wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.