eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPRZEBUDOWA ULICY PRÓCHNIKA NA ODCINKU OD ULICY PIASTOWSKIEJ DO ULICY ŻEROMSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM



Ogłoszenie z dnia 2018-01-17

Ogłoszenie nr 500013175-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.

Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA ULICY PRÓCHNIKA NA ODCINKU OD ULICY PIASTOWSKIEJ DO ULICY ŻEROMSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552861-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500004099-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500038310-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA ULICY PRÓCHNIKA NA ODCINKU OD ULICY PIASTOWSKIEJ DO ULICY ŻEROMSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZ.271.21.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa ulicy Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim od ul. Piastowskiej do ul. Żeromskiego wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej W ramach realizacji zadania zostaną wykonane 1.Roboty drogowe: rozbiórkowe, budowa jezdni bitumicznej ograniczonej krawężnikiem z zastosowaniem krawężników łukowych na skrzyżowaniu, ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej, odtworzenia konstrukcji po przekopach instalacyjnych, regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych i teletechnicznych, na szerokości przejść dla pieszych nawierzchnia typu fokus szerokości 60 cm koloru żółtego, chodniki z kostki betonowej szarej, zjazdy do posesji z kostki betonowej czerwonej, zatoki parkingowe i parking z kostki betonowej grafitowej, zabruk z kostki kamiennej nieregularnej, mała architektura: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, kraty wokół drzew z dostosowaniem do obwodów drzew, ułożenie ziemi urodzajnej grub. 10 cm pod kratami, wycinka 14 drzew i nasadzenie 24 szt. drzew, trawniki, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne gładkie - wymagana, odtworzenie punków poligonowych. 2.Roboty sanitarne budowa kanalizacji deszczowej z odejściami w granicach pasa drogowego, budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odejściami w granicach pasa drogowego, budowa sieci wodociągowej z odejściami w granicach pasa drogowego. 3.Roboty elektryczne budowa oświetlenia ulicznego. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45233200-1,

45233260-9,

45231300-8,

45232000-2,

45314300-4,

45315100-9,

45315300-1,

45316500-4,

45233221-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
05.12.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności mozliwośc zmiany wysokosci wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzonych zmian

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany zakresu zamówienia poprzez jego zwiększenie o wykonanie robót: 1) wskazanych w protokole konieczności nr 1/2017 z dn. 19.10.2017 r. dotyczących ułożenia dodatkowej rury jednootworowej kanalizacji telefonicznej oraz rur dwudzielnych na odsłoniętych kablach telefonicznych i światłowodowych; 2) wskazanych w protokole konieczności nr 1/2017 z dn. 20.10.2017 r. dotyczących: a) pompowania wody gruntowej i opadowej z wykopów, b) pompowania ścieków w trakcie wykonywania przełączeń na czynnej kanalizacji sanitarnej na odcinkach s9-s11 i s1-s4 3) wskazanych w protokole konieczności nr 2/2017 z dn. 15.11.2017 r. dotyczących wstawienia dodatkowej zasuwy Dn 250 w węźle W26 na istniejącej sieci wodociągowej. Wartość robót wskazanych: pkt. 1) 10 654, 16 zł netto + 23%VAT = 13 104,62 zł brutto pkt. 2a) 1 260,96 zł netto + 23%VAT = 1 550,98 zł brutto pkt. 2b) 8 305,55 zł netto + 23% VAT = 10 215,83 zł brutto pkt. 3) 5 008,77 zł netto +23%VAT = 6 160,79 zł brutto Zmiana umowy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia wynikającego z umowy nr 1187/RIM/17 z dn. 05.09.2017 r. i aneksu z dnia 21.12.2017r. wynosi 1 860 229,44 zł netto a wraz z podatkiem VAT 23% stanowi: 2 288 082,22 złotych (dwa miliony dwieście osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemdziesiąt dwa, 22/100 złote) brutto. Na podstawie § 18 ust.2 pkt 8) umowy z powodu braku możliwości wykonywania robót na odcinku od ul. Piastowskiej (wjazd MOPR) do ul. Żeromskiego ze względu na zagrożenie jakie stwarza budynek przy ul. Próchnika nr 19, dokonuje się zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy na 31 października 2018 r. Przedłużenie terminu dotyczy realizacji robót, nieobjętych protokołem odbioru z dn. 21.12.2017 r., o wartości 822 266,66 zł (słownie: osiemset dwadzieścia dwa tysiące dwieście sześćdziesiąt sześć, 66/100 złotych) brutto. W związku z przedłużeniem terminu realizacji części umowy Wykonawca przedstawił w dniu 05.01.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.