eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Bieżące utrzymanie placów zabaw 2018r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-17

Ogłoszenie nr 500012791-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.

Prezydent Miasta Legnicy: Bieżące utrzymanie placów zabaw 2018r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630869

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański 8, 59220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 212 100, e-mail im@legnica.um.gov.pl, faks 767 212 115.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.legnica.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie placów zabaw 2018r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.RZP.271.6.1.64.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem, kontrolą, konserwacją placów zabaw, siłowni plenerowych i terenów rekreacyjnych wymienionych w Załączniku nr 2 zlokalizowanych na terenie Gminy Legnica. Dodatkowo umowa obejmuje powierzchnię chodników prowadzących do w/w obiektów, jak również powierzchnię terenów zieleni z nimi sąsiadującymi do 1 m za ogrodzeniem - załącznik graficzny. Całkowita odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń spoczywa na Wykonawcy. Narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca na własny koszt. Za skutki ewentualnych wypadków spowodowanych zaniedbaniami lub nieprawidłową realizacją przedmiotu umowy spoczywa na Wykonawcy, który ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną. Zniszczone wskutek wandalizmu lub wyeksploatowania technicznego urządzenia i części do wymiany (wyposażenie placów zabaw, małej architektury) zapewnia Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia zaistniałej potrzeby, uzupełnienia lub wymiany urządzeń. Do zakresu bieżącego utrzymania należeć będą prace konserwacyjne (23 % VAT) oraz porządkowe (8 % VAT) terenów podanych w załączniku nr 2 do umowy. Codzienne zadania Wykonawcy przedmiotowej umowy będą się odbywały z uwzględnieniem niżej wymienionych czynności: o sprawdzenie stanu technicznego urządzeń pod względem stabilności i mocowania do fundamentów oraz dokonania przeglądu elementów ruchomych, kompletności i poziomu zużycia urządzeń oraz sprawdzenie stanu, poziomu nawierzchni jak również jej oczyszczenia i wyrównania; o wykonywanie drobnych czynności i napraw nie wymagających zakupu części zamiennych ani nie generujących dodatkowych kosztów, tj. (mocowanie poluzowanych desek, belek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin, naprawa ogrodzeń, jak również ich konserwacja, demontaż zniszczonych elementów i urządzeń, mocowanie łańcuchów, usuwanie drzazg z elementów drewnianych); o na polecenia Zamawiającego - zmiana lokalizacji urządzenia; o niezwłoczne wyłączenie z eksploatacji i zabezpieczenie zdewastowanego bądź wyeksploatowanego urządzenia zabawowego, sportowego lub elementów małej architektury (ławki, stoły, kosze na śmieci, elementy ogrodzenia), które stwarzają zagrożenie dla zdrowia, życia i mienia użytkowników; Do pozostałych prac bieżącego utrzymania obiektów należeć będą prace utrzymujące stan sanitarno - porządkowy: o usuwanie odpadów komunalnych, papierów, tworzyw sztucznych, niedopałków, szkła, odpadów roślinnych i odpadów innych, w tym zwierzęcych odchodów z terenów objętych umową; o opróżnianie koszy na odpadki odbywać się będzie trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek. o prowadzenie akcji jesiennej, tj. oczyszczanie terenów objętych niniejszą umową z opadłych liści wraz z ich wywozem - co tydzień w miesiącach jesiennych; o odśnieżanie ciągów pieszych oraz przeciwdziałanie ich śliskości poprzez posypywanie piaskiem uzależnione jest od intensywności opadów w okresie zimowym, powinno nastąpić bezpośrednio po ustaniu opadów; o zabiegi utrzymania czystości małej architektury, w tym w razie potrzeby mycie ławek, koszy na śmieci i urządzeń rekreacyjnych; o pielęgnacja założonej zieleni: niskiej, średniej i wysokiej, w tym grabienie, odchwaszczanie i wywożenie liści również 1 m po za granicami danego terenu. Szczegółowy przedmiot umowy określają: załącznik nr 1 do projektu umowy - Rozdział 3 siwz -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy - Rozdział 3 siwz wraz z załącznikami 2-4. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) a) obsługa pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - kierowcy, b) prace fizyczne - pracownicy fizyczni. Kierowcy, o których mowa winni posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do kierowania i obsługi pojazdów. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50870000-4


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 90620000-9, 90630000-2, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 187238.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "JAKÓBOWSKI' Dariusz Jakóbowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gwiezdna 8, pokój nr 207
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 292608.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 292608.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 292608.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.