Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-16
Ogłoszenie nr 500012193-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Lubartów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 499884-N-2018
Data: 03/01/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Lubartowski, Krajowy numer identyfikacyjny 43101919300000,
ul. ul. Słowackiego
8,
21100
Lubartów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 552 865, e-mail
techniczny@powiatlubartowski.pl, faks
818 543 324.
Adres strony internetowej (url): www.powiatlubartowski.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego podzielonego na niżej wymienione części: Część I: Przebudowa drogi powiatowej nr 1545 L Kozłówka - Nowodwór -Lubartów na odcinku ulicy Al. Tysiąclecia od ul. Szaniawskiego/Powstańców Warszawy do ul. Lubelskiej wraz z przebudową sygnalizacji świetlnej Część II: Przebudowa drogi powiatowej nr 1528 L (od drogi gminnej Lubartów (Słowackiego) - Kamionka - Kierzkówka - do drogi wojewódzkiej nr 809) na odcinku Skrobów Kolonia - Siedliska 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również inne niż roboty budowlane czynności w szczególności wykonanie: 1) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2) niezbędnych badań i sprawdzeń (potwierdzonymi protokołami), 3) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej, 4) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu (dotyczy części II). 3.3 Przedmiary robót wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i mają na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. Oznacza to, że prace, które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet wówczas, jeśli zostały pominięte w przedmiarach robót. 3.4 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać materiały lub urządzenia ofertowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 3.5 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie opracowania (dokumentacja powykonawcza) określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy i koordynacji robót z Inspektorem nadzoru w zakresie organizacji robót, koordynacji i bezpieczeństwa wykonywania robót. 3.7 W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy przedstawienie, najpóźniej 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy: 1) harmonogramu rzeczowego, sporządzonego w stopniu i szczegółowości niezbędnej do oceny stopnia wykonanych robót. Harmonogram rzeczowy powinien uwzględniać w szczególności terminy wykonania poszczególnych elementów robót. Terminy realizacji poszczególnych zadań Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym i wskazać w harmonogramie. Poza wymogami określonymi powyżej harmonogram powinien zawierać także takie punkty jak: podział robót wg ich rodzaju, elementu robót, 2) Zestawienia cen jednostkowych, na podstawie których została dokonana kalkulacja ceny oferty złożonej przez Wykonawcę, 3.8 Zamawiający wymaga, by wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby fizyczne wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót tj.: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) roboty związane z wykonaniem odwodnienia, 4) roboty związane z wykonaniem podbudowy, 5) roboty związane z wykonaniem nawierzchni , 6) roboty wykończeniowe, 7) roboty związane z montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 8) roboty związane z wykonaniem elementów ulic, 9) roboty związane z wykonaniem zieleni drogowej, 10) inne roboty określone w dokumentacji technicznej (projekcje budowlanym oraz STWiOR). 3.9 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.10 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Powyższe wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.11 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.8 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w §15 ust. 2 pkt. 10). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.8 czynności. 3.12 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. UWAGA: Zamawiający informuje, że wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 §1 kc. Wynagrodzenie ryczałtowe z zasady jest niezmienne nawet, jeśli w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wykonawca musi wykonać wszystkie prace niezbędne do zakończenia przedmiotu umowy, choćby nie były osobno wyszczególnione i musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 3.13 Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na wszystkie części postępowania.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego podzielonego na niżej wymienione części: Część I: Przebudowa drogi powiatowej nr 1545 L Kozłówka - Nowodwór -Lubartów na odcinku ulicy Al. Tysiąclecia od ul. Szaniawskiego/Powstańców Warszawy do ul. Lubelskiej wraz z przebudową sygnalizacji świetlnej Część II: Przebudowa drogi powiatowej nr 1528 L (od drogi gminnej Lubartów (Słowackiego) - Kamionka - Kierzkówka - do drogi wojewódzkiej nr 809) na odcinku Skrobów Kolonia - Siedliska 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również inne niż roboty budowlane czynności w szczególności wykonanie: 1) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2) niezbędnych badań i sprawdzeń (potwierdzonymi protokołami), 3) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej, 4) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu (dotyczy części II). 3.3 Przedmiary robót wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i mają na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. Oznacza to, że prace, które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet wówczas, jeśli zostały pominięte w przedmiarach robót. 3.4 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać materiały lub urządzenia ofertowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 3.5 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie opracowania (dokumentacja powykonawcza) określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy i koordynacji robót z Inspektorem nadzoru w zakresie organizacji robót, koordynacji i bezpieczeństwa wykonywania robót. 3.7 W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy przedstawienie, najpóźniej 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy: 1) harmonogramu rzeczowego, sporządzonego w stopniu i szczegółowości niezbędnej do oceny stopnia wykonanych robót. Harmonogram rzeczowy powinien uwzględniać w szczególności terminy wykonania poszczególnych elementów robót. Terminy realizacji poszczególnych zadań Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym i wskazać w harmonogramie. Poza wymogami określonymi powyżej harmonogram powinien zawierać także takie punkty jak: podział robót wg ich rodzaju, elementu robót, 2) Zestawienia cen jednostkowych, na podstawie których została dokonana kalkulacja ceny oferty złożonej przez Wykonawcę, 3.8 Zamawiający wymaga, by wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby fizyczne wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót tj.: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) roboty związane z wykonaniem odwodnienia, 4) roboty związane z wykonaniem podbudowy, 5) roboty związane z wykonaniem nawierzchni , 6) roboty wykończeniowe, 7) roboty związane z montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 8) roboty związane z wykonaniem elementów ulic, 9) roboty związane z wykonaniem zieleni drogowej. 3.9 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.10 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Powyższe wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.11 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.8 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w §15 ust. 2 pkt. 10). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.8 czynności. 3.12 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. UWAGA: Zamawiający informuje, że wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 §1 kc. Wynagrodzenie ryczałtowe z zasady jest niezmienne nawet, jeśli w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wykonawca musi wykonać wszystkie prace niezbędne do zakończenia przedmiotu umowy, choćby nie były osobno wyszczególnione i musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 3.13 Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na wszystkie części postępowania.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





