Ogłoszenie z dnia 2017-08-11
Ogłoszenie nr 500012151-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej: Dostawa ręczników papierowych dla SP ZOZ w Łęcznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: Ogłoszenie nr 538808-N-2017 z dnia 2017-06-29 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, Krajowy numer identyfikacyjny 43121896900000,
ul. ul. Krasnystawska
52,
21010
Łęczna, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 516 300, e-mail
l.grzesiuk@spzoz.powiatleczynski.pl, faks
817 526 301.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.powiatleczynski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w Łęcznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ręczników papierowych dla SP ZOZ w Łęcznej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ-DZ/18/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ręczników papierowych w miejsca, wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 - Formularzu cenowym dołączonym do SIWZ, Kod wg CPV: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk , 3.2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 12 miesięcy. 3.3. Należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. 3.4. Podane w załącznikach parametry należy traktować, jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.5. Zamawiający, w przypadku wątpliwości, co do zgodności zaoferowanych produktów z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia bezpłatnych próbek zaoferowanych produktów, na potwierdzenie spełniania warunków w postępowaniu. 3.6. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, zobowiązany jest do przesłania materiałów informacyjnych t.j. ulotki, prospekty, katalogi i inne, dotyczące przedmiotu oferty; w języku polskim dla oferowanego produktu z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem. 3.7. Dostawa ręczników papierowych będzie do dwóch miejsc: t.j SPZOZ w Łęcznej ul. Krasnystawska 52 i Zakład Opiekuńczo Leczniczy ul. Partyzancka 9, 21-013 Puchaczów. 3.8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. 3.9. W ramach dostawy ręczników papierowych należy, użyczyć: a) 350szt. naściennych dozowników do ręczników centralnie dozowanych wykonanych z poliwęglanu - pokrywa dozownika oraz ABS - korpus, poliamid - kolor biały (tworzywa odporne na uszkodzenia). Wym.: wys. 31 cm, szer. 25,2 cm, gł. 24 cm. Dozownik zawiera okienko umożliwiające kontrolę ilości wkładu. Dzięki specjalnej konstrukcji dozownik każdorazowo dozuje równy odcinek czyściwa o wymiarach 20 x 35 cm (+ /- 3%), zamykany na kluczyk. b) 20szt. Dozowników do ręczników papierowych przenośnych do rolek centralnego dozowania, korpus biały z pokrywą. Dozownik każdorazowo dozuje jeden, równy odcinek czyściwa o wymiarach 20 x 35 cm (+ /- 3%). Posiadający wytrzymałą rączkę ułatwiającą przenoszenie. Wym.: wys. 220 mm, szer.: 266 mm, gł.: 225 mm. Zestaw zawiera 1 wkład startowy. 3.10. Wykonawca zamontuje dozowniki w miejsca wskazane przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 3.7 SIWZ, w terminie 14 dni od podpisania umowy, przeszkoli personel z wymiany oraz dezynfekcji. 3.11.Wykonawca zdemontuje dozowniki zainstalowane w terminie 14 dni od dnia zakończenia umowy 3.12.Podanie innych, niż wskazane w SIWZ terminu płatności, będzie skutkowało odrzuceniem oferty
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33763000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140618.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o.o. Bielany Wrocławskie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149494.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie miasta i gminy Łęczna w sezonie 2025 - 2026 (POWTÓRZONE) na zadania.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1809L w miejscowości Ostrówek, Szpica, Zawadów
- Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" z podziałem na 3 zadania
- Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna
- DOSTAWA DWÓCH APARATÓW USG DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ
- Budowa pomostów na torfowiskach w Łęcznej II etap
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków, materiałów i sprzętu do utrzymania czystości oraz pojemników na odpady medyczne
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
- dostawa artykułów biurowych i piśmiennych oraz materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego do Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
więcej: Ręczniki papierowe do rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





