eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie remontu pomieszczeń biurowych, sali wykładowej i węzła sanitarnego w parterowej części budynku nr 9 wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-11

Ogłoszenie nr 500012144-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, sali wykładowej i węzła sanitarnego w parterowej części budynku nr 9 wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548633-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (url): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, sali wykładowej i węzła sanitarnego w parterowej części budynku nr 9 wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

60/ZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

) Zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (wg projektu z wyłączeniem pom. biurowych nr 0.05 oraz 0.06) należy wykonać prace budowlano-remontowe, które obejmują: Roboty budowlane: a.przeniesienie mebli we wskazane przez użytkownika miejsce, b.demontaż starych okien drewnianych, parapetów oraz montaż nowych okien wykonanych zgodnie z zaleceniami Konserwatora Zabytków, osadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonanie obróbek ościeży okiennych, c.demontaż stolarki drzwiowej, osadzenie ościeżnic drzwiowych oraz skrzydeł drzwiowych okutych zgodnie z opisem w projekcie wraz z naklejoną numeracją drzwiową i zamontowanymi odbojami drzwiowymi, d.wyburzenie i wykonanie nowych ścian działowych z GK, e.malowanie farbami lateksowymi ścian z przygotowaniem podłoża i naprawą tynków, gruntowaniem i szpachlowaniem, f.zamontowanie w sali wykładowej pasa odbojnic płaskich elastycznych, g.demontaż starego sufitu podwieszonego i wykonanie nowego sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej wypełnionej płytami z włókien mineralnych, h.rozebranie posadzek, frezowanie i oczyszczenie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstw wyrównawczych , i.ułożenie właściwego rodzaju wykończenia posadzek w zależności od przeznaczenia pomieszczenia, j.zamontowanie w sali wykładowej tablicy interaktywnej oraz podwieszonego do stropu ekranu do rzutnika sterowanego elektrycznie. Roboty sanitarne a.demontaż grzejników żeliwnych instalacji c.o., głowic termostatycznych, b.montaż nowych grzejników płytowych z podłączeniem i montażem zaworów i głowic termostatycznych oraz zaworów odcinających, sprawdzenie szczelności instalacji, c.wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, d.w pom. nr 0.01, 0.09 i 0.12 zainstalować podumywalkowe podgrzewacze wody, wymienić istniejące umywalki na umywalki zamontowane na szafce, e.zamontowanie akcesoriów łazienkowych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, f.wykonanie instalacji wentylacji w zakresie obejmującej omawiane pomieszczenia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Roboty elektryczne a.Instalacja oświetleniowa : demontaż instalacji oświetleniowej, ułożenie nowej instalacji z wykonaniem i zaprawieniem bruzd, oraz opraw oświetleniowych osadzonych w suficie podwieszonym, montaż łączników instalacyjnych, b.Instalacja gniazd wtykowych: demontaż istniejącej instalacji, ułożenie nowej z wykonaniem i zaprawieniem bruzd, osadzenie gniazd wtykowych, wykonanie badań instalacji elektrycznej, c.Instalacja teletechniczna: demontaż instalacji komputerowej, oraz montaż nowej zgodnie z załączonym projektem d.Wywóz i utylizacja gruzu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 352453.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TWÓJ DOM Daniel Selonke
Email wykonawcy: d.selonke@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Długa 28
Kod pocztowy: 84-239
Miejscowość: Bolszewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 408153.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 408153.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 412132.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.