eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce 39Dostawa energii elektycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-16

Ogłoszenie nr 500011575-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.

Gmina Brójce: Dostawa energii elektycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619154-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brójce, Krajowy numer identyfikacyjny 47205775000000, ul. - -, 95-006 Brójce 39, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 295 01 11, e-mail jacek.bojanowski@brojce.pl, faks 42 295 01 33.
Adres strony internetowej (url): bip.brojce.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZaP.271.1.11.2017JB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części. 3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U z 2017r. poz. 220 t.j ) do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Brójce w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wyszczególnionych w zestawieniu zbiorczym punktów poboru (załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ). 4.Część nr 1 - Oświetlenie uliczne 1)Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 1 - Oświetlenie uliczne, jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U z 2017r. poz. 220 z późn. zm.), w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. do punktów poboru przedstawionych w zestawieniu zbiorczym punktów poboru (załącznik nr 1 do SIWZ). 2)Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 929 348,00 kWh. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez ,,Zamawiającego" szacowanej ilości energii elektrycznej. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, adresy dostaw energii elektrycznej oraz lista obiektów objętych umową wyszczególnione zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - Zbiorcze zestawienie punktów poboru - oświetlenie uliczne, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5.Część nr 2 - Pozostałe obiekty 1)Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 2 - Pozostałe obiekty, jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U z 2017r. poz. 220 z późn. zm.), w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. do punktów poboru przedstawionych w zestawieniu zbiorczym punktów poboru (załącznik nr 2 do SIWZ). 2)Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 829.348,00 kWh. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez ,,Zamawiającego" szacowanej ilości energii elektrycznej. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, adresy dostaw energii elektrycznej oraz lista obiektów objętych umową wyszczególnione zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - Zbiorcze zestawienie punktów poboru - Pozostałe obiekty, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 6.Zgodnie z art. 16 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579) Gmina Brójce działa w imieniu własnym oraz jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu jednostek organizacyjnych Gminy Brójce: 1)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brójcach z siedzibą w Kurowicach 2)Zespół Szkół w Kurowicach 3)Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bukowcu 4)Gminny Ośrodek Kultury w Brójcach 5)Zakład Usług Komunalnych w Brójcach 6)Ochotnicza Straż Pożarna w Bukowcu 7)Ochotnicza Straż Pożarna w Karpinie 8)Ochotnicza Straż Pożarna w Kotlinach 9)Ochotnicza Straż Pożarna w Kurowicach 10)Ochotnicza Straż Pożarna w Pałczewie 11)Ochotnicza Straż Pożarna w Stefanowie 12)Ochotnicza Straż Pożarna w Giemzowie 13)Ochotnicza Straż Pożarna w Wardzynie 14)Ochotnicza Straż Pożarna w Brójcach 15)Ochotnicza Straż Pożarna w Woli Rakowej 7.Gmina Brójce dla każdej z części zamówienia zawrze we własnym imieniu oraz jednostek organizacyjnych umowę wynikającą z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej. 8.Gmina Brójce posiada zawarte 2 umowy sprzedaży energii elektrycznej (tj. oddzielnie dla oświetlenia ulicznego i pozostałych obiektów) obowiązujące do dnia 31.12.2017 r. Z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej dla każdej z części zamówienia zawarta zostanie nowa umowa sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 9.Zamawiający oświadcza, że: 1)posiada rozdzielone umowy kompleksowe. Proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. 2)ma podpisane umowy z Energa Obrót S.A na sprzedaż energii elektrycznej - umowy zawarte na czas określony do dnia 31.12.2017r., zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2 do SIWZ. 3)zawarł umowę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE Dystrybucja S.A. na czas nieokreślony, który jest dystrybutorem energii elektrycznej na terenie Gminy Brójce, 4)wyłonionemu w drodze przetargu Sprzedawcy, udostępni PPE w formie elektronicznej. 10.Wykonawca winien posiadać zawartą aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczenia energii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09000000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Oświetlenie uliczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188285.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tauron Sprzedaż Sp. zo.o.
Email wykonawcy: karolina.kowal@tauron.pl
Adres pocztowy: Łagiewnicka 60
Kod pocztowy: 30-417
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235478.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235478.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258340.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pozostałe obiekty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203206.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GOEE ENERGIA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zp@goee.eu
Adres pocztowy: Gwiaździsta 7C/2
Kod pocztowy: 01-651
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232601.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232601.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242803.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.