eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych z nadrukiem promującym Powiat Strzelecki na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w latach 2018 - 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-15

Ogłoszenie nr 500010943-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.

Powiat Strzelecki: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych z nadrukiem promującym Powiat Strzelecki na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w latach 2018 - 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630987-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Strzelecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000, ul. ul. Jordanowska 2, 47100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4401700;4401755, e-mail przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks 77 4401701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatstrzelecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych z nadrukiem promującym Powiat Strzelecki na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w latach 2018 - 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.32.2017.AG1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Tablice rejestracyjne w ilości: a) samochodowe zwyczajne w kompletach - jednorzędowe 8 200 kpl. (16 400 szt.) - dwurzędowe 90 kpl. (180 szt.) b) samochodowe zwyczajne do przyczep w sztukach - jednorzędowe 700 szt. - dwurzędowe 140 szt. c) motocyklowe zwyczajne w sztukach - dwurzędowe 1000 szt. d) motorowerowe zwyczajne w sztukach - dwurzędowe 1000 szt. e) samochodowe indywidualne w kompletach 20 kpl (40 szt.) f) motocyklowe indywidualne w sztukach 30 szt. g) samochodowe zabytkowe w kompletach 30 kpl (60 szt.) h) motocyklowe zabytkowe w sztukach 20 szt. i) samochodowe tymczasowe - 47 kpl (94 szt.) j) motocyklowe tymczasowe - 10 szt. k) motorowerowe tymczasowe - 10 szt. Ramki do tablic rejestracyjnych w ilości: a) ramki do tablic samochodowych zwyczajnych jednorzędowych - 16 400 szt. b) ramki do tablic samochodowych zwyczajnych do przyczep jednorzędowych - 700 szt. c) ramki do tablic motocyklowych zwyczajnych dwurzędowych - 1000 szt. d) ramki do tablic samochodowych indywidualnych - 40 szt. e) ramki do tablic samochodowych zabytkowych - 60 szt. f) ramki do tablic samochodowych tymczasowych - 94 szt. Dostawa tablic: Producent dostarczy tablice rejestracyjne trwale opakowane i odpowiednio opisane - max po 50 szt. do siedziby: Wydziału Komunikacji i Transportu własnym środkiem transportu na własny koszt i własne ryzyko, w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Starostwo za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną). Wymogi jakie powinien spełniać Wykonawca tablic rejestracyjnych: 1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm). 2) Zaoferuje dostawę tablic rejestracyjnych spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585). Warunki umowy: 1) odbierze ze Starostwa, własnym transportem i na własny koszt, tablice rejestracyjne zwrócone organowi rejestrującemu wycofane z użytku i dokona ich utylizacji w terminie 7 dni od daty zgłoszenia telefonicznego (faksem), 2) tablice jednostkowe (wtórniki, indywidualne, zabytkowe) wykona i dostarczy na pisemne zlecenie (faks, poczta elektroniczna) Zamawiającego w terminie do 3 dni, 3) udzieli gwarancji na jakość tablic, 4) minimalna wielkość jednorazowego zamówienia tablic z wyłączeniem tablic zabytkowych, indywidualnych, tymczasowych oraz wtórników - wynosić będzie 50 szt., 5) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub rozbieżności pomiędzy treścią zamówienia, a przedmiotem dostawy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany tablic na własny koszt - nie później niż w terminie do 48 godzin od otrzymania pisemnej reklamacji (faks, poczta elektroniczna), 6) w przypadku zmiany przepisów w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, w trakcie trwania umowy na produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych, producent tablic rejestracyjnych zobowiązuje się do dostosowania techniki i technologii produkcji tablic do zmienionych przepisów prawa (uzyskanie odpowiedniego certyfikatu) z zachowaniem obowiązującej ceny jednostkowej określonej w umowie. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji na jakość tablic, na opisanych poniżej warunkach. 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na jakość tablic dot. przedmiotu umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). Zamawiający żąda minimalnego okresu gwarancji na jakość tablic 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 36 miesięcy okres gwarancji na jakość tablic oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. 2. Bieg okresu gwarancji na jakość tablic rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru tablic. 3. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2


Dodatkowe kody CPV: 34928470-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126194.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AIM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komadytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rychla 18
Kod pocztowy: 41-948
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238225.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238225.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238225.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.