eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiZakup i wdrożenie sprzętów oraz wyposażenia teleinformatycznego dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej



Ogłoszenie z dnia 2018-01-12

Ogłoszenie nr 500009989-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim: Zakup i wdrożenie sprzętów oraz wyposażenia teleinformatycznego dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa nowoczesnej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim wraz z wyposażeniem" jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII: Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.2: Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623501-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim, Krajowy numer identyfikacyjny 47231508600000, ul. ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 95070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 120 026, e-mail zamowienia@spzoz.aleksandrow-lodzki.pl, faks 427 127 711.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i wdrożenie sprzętów oraz wyposażenia teleinformatycznego dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie nowej infrastruktury teleinformatycznej wraz z zakupem licencji dla oprogramowania komputerowego, dostawą, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu informatycznego i telekomunikacyjnego wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). W ramach dostawy powyżej wymienionych urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do ich wniesienia, instalacji, integracji, uruchomienia i wdrożenia w ramach ceny za dostawę urządzeń i oprogramowania. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 2.1. Część I zamówienia - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt.; 2.2. Cześć II zamówienia - Zakup sprzętu telekomunikacyjnego: A) Centrali telefonicznej - 1 szt., B) Telefonów przewodowych - 13 szt., C) Telefonów bezprzewodowych - 5 szt.; 2.3. Część III zamówienia - Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej, która swym zakresem obejmuje sprzedaż, dostarczenie, instalację oraz uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w ilościach i asortymencie jak poniżej: 1) Komputery PC z systemem operacyjnych - 18 szt.; 2) Monitory - 18 szt.; 3) Filtry prywatyzujące do monitora - 3 szt.; 4) Drukarki - 14 szt.; 5) Listwa zasilająca 19 szt.; 6) Drukarka etykiet - 1 szt.; 7) Niszczarki - 2 szt.; 8) Serwer - 1 szt.; 9) Oprogramowanie systemowe - 1 zestaw; 10) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych maszyn wirtualnych Hyper-V - 1 zestaw; 11) Dyski twarde do serwera kopii zapasowych - 5 szt.; 12) Przełącznik sieciowy - 1 szt.; 13) Konsola rack z KVM - 1 szt.; 14) UPS - 1 szt.; 15) Listwa dystrybucji zasilania - 1 szt.; 16) Oprogramowanie do obsługi poradni - 9 szt. licencji (w tym 1 szt. z obsługą rehabilitacji); 17) Oprogramowanie antywirusowe - 11 szt. licencji na 3 lata (w tym 2 szt. dla serwerów); 18) Usługa wdrożenia nowej infrastruktury teleinformatycznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego. 3. Oferowany sprzęt winien: ? posiadać deklarację CE, ? być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, ? posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, ? spełniać wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim. 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2, 7 i 8 do SIWZ - Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorami umów. Wykonawca zamówienia musi zatem przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 6. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. 7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniają zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub certyfikatu wydanego przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania wyżej wymienionych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielane na warunkach określonych w Załączniku Nr 1, 2, 7 i 8 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Formularzu oferty oraz Wzorach umów. 9. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-0


Dodatkowe kody CPV: 30121200-5, 30121100-4, 30121400-7, 30231010-8, 32550000-3, 32551200-2, 32552110-1, 30200000-0, 30174000-9, 30191400-8, 30213000-5, 30213300-8, 30231300-0, 30234500-3, 30237280-5, 30237410-6, 30237460-1, 48180000-3, 48422000-2, 48517000-5, 48600000-4, 48620000-0, 48700000-5, 48761000-0, 48820000-0, 72246000-1, 72261000-2, 72263000-6, 72265000-0, 72268000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów oraz wyposażenia teleinformatycznego dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 1 -Zakup urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sofex Mirosław Szymczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Organizacji Wolność i Niezawisłość
Kod pocztowy: 91-836
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25970.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25970.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25970.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów oraz wyposażenia teleinformatycznego dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 2 - Zakup sprzętu telekomunikacyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Acode Zbigniew Kędzia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mileszki nr 5 lok.1
Kod pocztowy: 92-740
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9072.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9072.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10318.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów oraz wyposażenia teleinformatycznego dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 3 - Zakup i wdrożenie infrastruktury informatycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Smart Technology Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dubois 114/116
Kod pocztowy: 93-465
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358883.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 358883.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 358883.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.